Merhaba!
*
Emir bana cevap vermedi, sanırım biraz saçma bir şey yazmıştım. Ama ne yazabilirdim ?
Aklımdan geçen şeye tutundum, ona yeniden piyano çaldıracaktım.Ekranda annemle ikimizin gülümsediği resim çıktığında titredim. Annemle en son ne zaman konuşmuştum? Bir ay? İki ay? Belki de daha önce. Çok yoğundu.
"Bebeğim nasılsın?" Dedi annem o yüzümü güldüren sesiyle. Sesini ne kadar özlemişim.
"İyiyim Mahpeyker Sultan, sen nasılsın?" Dedim onun gülüşü bana bulaşmıştı. Ondan uzak olmak canımı sıkıyordu, belki de canımı acıtıyordu.
"İyiyim iyiyim, özledim seni gelsene bu hafta eve." Dedi.
"Gelmeye çalışacağım annem, bende özledim seni. Fakat biliyorsun işe başladım. Ancak hafta sonu gelebilirim." Dedim sıkıntıyla.
"Perşembeden gelsen, hem Sude'de geliyormuş bu hafta. Perşembe beraber gelirsiniz. Hem tek gelmemiş olursun." Dedi annem, benim niye haberim yok?
"İzin almaya çalışırım anne ama daha yeni başladım, bugün ilk günümdü." Dedim sıkıntıyla.
"Peki o zaman cuma görüşürüz." Dedi ve güldü.
"Tamam anneciğim." Dedim gülümseyerek.
İçeriye seslendim: "Sude! Lan Sude!"
"Ne var yelloz! Sen daha uyumadın mı? Sabah kim işe gidecek!" Diye bağrındı. Annem gibi ya görüyorsunuz!
"Sude kalk gel şuraya! Muğla'ya gidiyormuşsun perşembe günü." Dedim kızgınlıkla. Pislik beni evde tek bırakıp gidecekti.
"Mecbur kızım annem özlemiş. Hem şu an bir işim de yok. Gitmem de sakınca yok. Sadece seni tek bırakmak istemiyorum ama sende cuma geliyorsun zaten o yüzden sıkıntı olmaz bence." Dedi, beni yalnız bırakmak istemediğini biliyordum.
"Bebeğim cuma beraber gideriz işte, hem tek gitmemiş oluruz hem ben tek kalmamış olurum." Dedim.
"Pazartesi iş görüşmem var." Dedi Sude, sıkıntıyla. Heyecanlı gibiydi. Ardından ekledi. "Alaca Holding'e bağlı bir şirket bence yöneticisi seninkinin akrabası falan."
"Ne! Ne! Ne!" Diye bağırdım.
"Lan sabahın altısında ne bağrıyorsun ruh hastası!" Diye bağırdığında karşılıklı güldük. "Neden söylemedin? Gizlimiz saklımız da mı olacaktı?" Deyip dizlerime vurdum.
"Saçmalama eve geç geldin yarın söyleyecektim." Dedi. "Ve tamam, cuma gideriz beraber şimdi uyu en azından bir yarım saat uyursun." Diye ekledi.
"Tamam canım. İyi uykular."
Küçük Aşık: İyi uykular Emir'im.
Küçük Aşık: İyi uykular yüreğim.
Küçük Aşık: İyi uykular canımın en güzel ağrısı.
Küçük Aşık: İyi uykular, canhıraşım.
Emir Alaca: İyi uykular, küçük aşık.
*
Bölüm Sonu.
Az bizimkileri tanıyın istediğim bir bölümdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVEN NE YAPMAZ || YARI TEXTİNG
Short StoryT A M A M L A N D I ! ** 0536...: Seven ne yapmaz, Emir? Emir Alaca: Seveni bilmem ama gece gece aşka gelecek insan mı bulamadın, çünkü uykumun en güzel yerinde lanet olası bildirim sesleriyle parmaklanmak hiç hoşuma gitmedi seni küçük aşık! 0536...