SNY|12

3.7K 236 7
                                    

Merhaba!!
*
Arabaya bindiğim gibi burnuma doluşan kokusuyla yol boyunca nezle olmuş gibi yapmam gerekecekti anlaşılan, yoksa Emir'e bir daha rezil olacaktım.

"Adresin?" Diye sordu Emir, dışarıda olan bakışlarımı Emir'e çevirdim. Emir keşke sana daha önce gelseydim. Keşke sana her şeyi söyleyebilseydim. Ama sen anonim bana güvenmişken, ben seni benimle kandırıyor gibi hissediyorum. Sana yalan söylüyorum, canımı çok acıtıyor bu.

Adresimi verdikten sonra sessizce arkama yaslandım ve yol boyunca hiç konuşmadık, tâ ki evimin önüne gelene kadar.

"Bıraktığın için teşekkür ederim, bayılmama rağmen güzel bir geceydi." Dedim gülümseyerek. Emir gülüşüme baktı. Adamı böyle tavlarlar Emirciğim.

"Önemli değil ayrıca benim içinde güzel bir geceydi. Bayılmanı saymıyorum." Dedi gülerek, bende ona gülerek eşlik ettim.

"O zaman ineyim ben." Dedim.

"Arkadaşına dikkat et, üzerine atlamasın." Dedi gülerek. Güldüm.

"Ederim, görüşürüz." Deyip indim. Ardından apartmana girdiğimde içimden kendim için bir Fatiha okudum.

Anahtarla kapıyı açtığım gibi üzerime atılan terliklerle kapıyı tekrar kapattım.

Manyak Sude! Manyak ruh hastası!

"Sude manyak mısın kızım atmasana!" Dedim kısık sesle. Saat gecenin beşine yaklaşıyordu.

"Aklımı çıkardın geri zekalı!" Diye bağırdı. Biri bına bizi apartmandan atarlar diyebilir mi?

Kapıyı açıp içeri girdiğimde Sude'nin haline baktım. Ve dayanamayıp kahkaha attım. Sude çatık kaşlarıyla elinde beş altı tane terlikle kapıya düşmancıl bakışlar atıyordu.

Sude'nin kaşları yumuşadı, kahkaha atmaya başladığında koşarak ona sarıldım. O da bana sarıldı, totime yapıştırmayı da ihmal etmedi.

"Geri zekalının tekisin ama seviyorum." Dedi. "Git kapıyı kapat salak." Diye ekledi. İşte böyle bir malla yaşıyorum.
*
Küçük Aşık: Hey!
Küçük Aşık: Nasılsın?
Küçük Aşık: Neler yaptın?
Emir Alaca: İyiyim, sen nasılsın?
Küçük Aşık: İyiyim ben. Ne yapıyorsun?
Emir Alaca: Yeni eve geldim, uyuyacağım. Sen?
Küçük Aşık: Bende.

Dedim? Ne dedim? Allah'ım pot üzerine pot! Çocuk artık anlamdıysa bende başka bir şey bilmiyorum!
*
Bölüm Sonu.

SEVEN NE YAPMAZ || YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin