SNY|23

3.1K 224 2
                                    

•Merhaba!!
Ve dipnot: Bu kitapta ki karakterler için modeller belirtilmemiştir, tamamen hayal gücünüze bırakıyorum. Onlar mükemmel hayal edin. Çünkü öyleler. Multi medyalarda ki ünlülerin vs vs, kişilerle alakası yoktur, sadece çift fotoğrafı oldukları için konulacaktır.
*
Emir piyanonun önüne oturmuş bir şekilde bekliyordu.

"Neyi bekliyorsun?" Diye sordum alayla. Emir bana sırıttı.

"Ne çalmamı istersiniz matmazel?" Dedi alayla. Güldüm.

"En son ne çaldıysan onu çal." Dedim tebessümle ve gidip yanına oturdum. Emir'in gözleri acıyla kısılsada yüzünde bir tebessüm vardı.

"Bana eşlik eder misin?" Diye sordu.

"Bildiğim bir şeyse tabi ki ederim." Dedim gülerek. Tebessüm etti. Ardından notalarını neredeyse ezbere bildiğim bir şarkıyı ulaştırdı kulaklarıma. Duyduğum müzikle dudaklarım büyük bir tebessüme ev sahipliği yaptı. Bu şarkıyı seviyordum. Emir'e baktığımda bana bakıp güldüğünü fark ettim, bende ona güldüm. Ona gülmek en güzel şeydi.

"Aşkın şarabından
Bilmeden içtim
Sevda yolundan
Bilmeden geçtim." Diyerek şarkıya girdiğinde sesinin ne kadar güzel olduğunu fark ettim, sesi öyle naif öyle güzeldi ki. İnsanın uyuyası gelecek kadar huzurluydu sesi.

"Aşkın bir alevmiş
Yar yar
Bir ateş parçası
Bilmeden gönlümü
Ateşe verdim." Dediğinde bana bakıp gülümsedi. İşaretini alıp onunla söyledim.

"Bilmeden gönlümü
Ateşe verdim
Bir sevmek bin defa
Ölmek demekmiş.
Bir sevmek bin defa
Ölmek demekmiş
Bin defa ölüp de
Hiç ölmemekmiş
Bin defa ölüp de
Ölememekmiş.
Şarabı zehirmiş
İçtikçe öldüm
Yolu hep uçurum
Düştükçe öldüm
Aşkın bir alevmiş
Yar yar
Bir ateş parçası
Ateşe gönlümü
Yaktıkça öldüm
Ateşe gönlümü
Yaktıkça öldüm
Bir sevmek bin defa
Ölmek demekmiş
Bir sevmek bin defa
Ölmek demekmiş
Bin defa ölüp de
Hiç ölmemekmiş
Bin defa ölüp de
Ölememekmiş." Şarkı bittiğinde Emir bana döndü bende Emir'e. Şarkının son yeriydi, alınlarımız birbirine tutundu. Gözlerimiz sadece birbirini gördü. Güldüm.

"Bir sevmek bin defa, ölmek demekmiş." Diye fısıldadım gülümseyerek. Emir burnunu burnuma sürttü. Gülümsedik.

"Bin defa ölüp de, hiç ölmemekmiş." Diye bitirdiğinde fısıldadı, "sevmek yaşatır gözümün bebeği." Ardından ben daha bu cümlenin güzelliğine tutunamazken, o benim yüreğimi bir kez daha dağladı, bir kez daha aşık oldum.

"Bu şarkıyı en son annem bana söylemişti, onun en sevdiği şarkıydı." Dedi sesinde bir çok anlam bulabilirdiniz ama ben sesindeki o burukluğa özlem derdim.
*
Bölüm Sonu.

SEVEN NE YAPMAZ || YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin