Merhaba!!!
Ve dipnot: Bu kitapta ki karakterler için modeller belirtilmemiştir, tamamen hayal gücünüze bırakıyorum. Onlar mükemmel hayal edin. Çünkü öyleler. Multi medyalarda ki ünlülerin vs vs, kişilerle alakası yoktur, sadece çift fotoğrafı oldukları için konulacaktır.
*
"Sen burayı nereden biliyorsun?" Dedi şaşkınlıkla. "Benim bile unuttuğum yer, unutmak istediğim." Diye ekledi. Duruşunu dikleştirip kendini toparladı."İki yıldır seninleyim ben Emir, dahası asistanınım. Sence bunu bilmem normal değil mi?" Dedikten sonra yüzünü avuçlarımın arasına aldım.
"Sana bir söz vermiştim, seni izleyeceğime dair. Annen bizi izliyor şu an. Onu mutlu edelim, olur mu sevgilim?" Deyip gülümsedim. Acıyla tebessüm etti.
"Sana sahip olmak için ne yaptım ben?" Diye fısıldadı anlımdan öperken. Elinden tutup eve doğru çekiştirdim onu. Korkuları olduğunu biliyordum, ama ben yanındaydım.
"Çok uzun zaman olmuştu." Dedi eve bakıyordu. Şaşkınlığını atamamıştı.
"İstersen biraz bekleyebiliriz?" Dedim ona dikkatle bakarak. Emir irkilerek bana baktı.
"Hayır girelim, bir sorun yok güzelim." Dedi gülümseyerek.
İçeri girdiğimizde Emir şaşkınlıkla bana döndüğünde ona gülümsedim. Etraf temizlenmiş eşyaların üzeri açılmıştı, piyonasının kapağı açılmış ve temizlenmişti.
Emir bana yaklaşıp beni kollarının arasına alıp etrafında döndürdüğünde kahkaha atarak boynuna sarıldım. Ben bu adamı çok seviyordum.
"Seni çok seviyorum küçük aşığım!" Diye bağırdığından şokla kaskatı kesildim. Allah'ım sana binlerce kez şükürler olsun.
Kalbin öyle hızlı atıyordu ki, anlatamıyordum.
Emir elleriyle yüzümü sevdi.
"Benim hayatım seni görene dek monoton bir şekilde ilerliyordu, öyle bir girdin ki hayatıma, öyle doğaçlama, öyle hızlı geldin ki. Ne kalbim hazırlanabildin, ne duvarlarım. Tüm hislerim önünde boyun eğip seni kabul etti." Dedi alnını alnıma yaslamış bir şekilde. Gözümden akan yaşlarla kızgınlıkla baktı bana.
"Ağlama gözümün bebeği." Dediğinde daha çok ağlamaya başladım. Emir'e sımsıkı sarıldım.
"Mutluluktan sevgilim, mutluluktan." Diyebildim zorla.
Emir benim hayatımda benden çok yer edinmişti. Öyle çoktu ki, ben yoktum artık. Bedenimde de ruhumda da sadece Emir hüküm sürüyordu.
Emir benim ilk ve son aşkımdı."Mutluluktan bile olsa ağlamayacaksın." Dedi kızar gibi yaparak. Gözlerimdeki yaşları sildi ve sarıldı.
"Senin gözünden akan yaş benim kalbimi eciş bücüş bir şey yapıyor, acıyor gibi. Sen ağlama göz bebeğim."
*
Bölüm Sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVEN NE YAPMAZ || YARI TEXTİNG
Kısa HikayeT A M A M L A N D I ! ** 0536...: Seven ne yapmaz, Emir? Emir Alaca: Seveni bilmem ama gece gece aşka gelecek insan mı bulamadın, çünkü uykumun en güzel yerinde lanet olası bildirim sesleriyle parmaklanmak hiç hoşuma gitmedi seni küçük aşık! 0536...