Merhaba!
Ve dipnot: Bu kitapta ki karakterler için modeller belirtilmemiştir, tamamen hayal gücünüze bırakıyorum. Onlar mükemmel hayal edin. Çünkü öyleler. Multi medyalarda ki ünlülerin vs vs, kişilerle alakası yoktur, sadece çift fotoğrafı oldukları için konulacaktır.
*
Küçük Aşık: Merhaba.
Küçük Aşık: Nasılsın?
Emir Alaca: İyiyim, sen?
Küçük Aşık: İyiyim bende, ne yapıyorsun?
Emir Alaca: Bizim kafedeyim.O konuşmanın üzerinden bir hafta geçmişti, hafta sonu Muğla'ya gidip gelmiştik. Emir'le aramız şöyle böyleydi. Yani ben ona yazıyordum, o da sağolsun cevapsız bırakmıyordu. Sude depresyondaydı, Mahmut sağolsun.
Eniştemizle cilveleşiyorlardı, ama eniştemiz soğuk nevalenin teki olduğu için Sude hiçbir bok anlamayıp eve gelip ağlıyordu. Çocuğa aşık oldu arkadaşlar!
Bugün günlerden pazardı ve tatildi normal olarak, ben Emir'e aşkımı itiraf edicek bir sürpriz hazırladım. Onun bizim kafede olduğunu biliyordum, çünkü bende oradaydım, fakat ona bahçesinin temizlik yapıldığı söylenmişti bu yüzden içeride oturuyordu.
Bizde bahçeyi hazırlıyorduk, "Ay hadi ya yoruldum bitsin." Diye çığıran Sude'ye neredeyse top atacaktım. Ama top yok.
"Mahmut'ta burda işte daha ne istiyorsun?" Dedim sinirle. Evet bunu da yanlışlıkla öğrenmiştim, Emir telefonla konuştuğunda Mahmut'la burda buluşmak istediğini söylemişti. Yani önce kızla randevusu var sanıp yıkılmıştım, sonrasında ise Mahmut geldi mekana. Bende Sude'yi çağırdığımda uça uça geldi.
"Mahmut olmasa gelmeyecektim." Dedi kahkaha atarak. Sinsi şeytan.
"Git Mahmut'a yaz." Dedim sinsi bir şekilde. Kendisi aslında bugün Mahmut'la iş yemeğine katılacaktı. Ama burdan sonra beraber geçerler.
"Kes sesini!" Diye bağırdı. Dua edeyim dövmedi. Neyseki akşama çok var.
"Bitti!" Diye bağıran Hale'yle kocaman bir şekilde gülümsedim. Ay sonunda aşkımı istediğim şekilde itiraf edebilecektim.
*
Bölüm Sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVEN NE YAPMAZ || YARI TEXTİNG
Short StoryT A M A M L A N D I ! ** 0536...: Seven ne yapmaz, Emir? Emir Alaca: Seveni bilmem ama gece gece aşka gelecek insan mı bulamadın, çünkü uykumun en güzel yerinde lanet olası bildirim sesleriyle parmaklanmak hiç hoşuma gitmedi seni küçük aşık! 0536...