ÖZEL

3.4K 199 32
                                    

Herkese merhaba!
Seven Ne Yapmaz gibi bir texting okumadım hiç oldukça farklıydı, sadece text olarak diğerleriyle aynıydı ama kızın asistan olarak çalıştığı adamın şirket yöneticisi olduğu bir text görmedim açıkçası, vallahi Seven Ne Yapmaz oldukça tatlı bir kurgu, yeni textingimde buna benzer olacak ama oldukça aksiyonlu olacak.

Evet özel bölüm yazmak istedim çünkü yazmam gerektiğini düşündüm!

Bölüm Şarkısı: Duman, Elleri ellerime.
*
3,5 yıl sonra

"Ah!" diye bağırıyordum, resmen canımın çıktığını düşündüm: "Emir bir daha çocuk falan yok!" diye bağırdığımda doğurduğum üçüncü çocuk olduğu gerçeği daha da bağırmama neden oldu, Emir sedyeyle beraber koşuyordu:

"Bir daha yok tabi canım sen çocuğumuzu doğurda." dedi endişeyle karışık mutlulukla.

"Hep aynı şeyi söylüyorsun!" diye bağırdığımda elimi tuttu. "Ben artık bez değiştirmek değil, kıyafet değiştirmek istiyorum!" diye bağırdığımda ise bir şey dememişti.

"Ameliyata giriyoruz, siz burada bekleyin." sesleri ardından ameliyata girdik.

"Son defa ıkının!" diye bağıran doktor ile son defa ıkındım ve sonra o müthiş ağlama sesi, tüm yorgunluğuma deydi.  Doktor bebeği temizleyip kucağıma verdiğinde maviş gözlerini boncuk gibi açmış bana bakıyordu. Çok güzeldi.

"Çok güzelsin." dedim fısıltıyla, o sırada Emir yanıma gelmişti, bebeğin küçük eline parmağını uzattı. Çok tatlıydılar.

"İsmi ne olsun?" dedi Emir gülümseyerek.

İlk çocuğumuz Poyraz üç yaşındaydı, ikinci çocuğumuz Alina iki yaşındaydı, Kızımız olmuştu tekrardan, düşündüm.

"Birtanem olsun." dedim fikir verir gibi, Emir ışıl ışıl gözlerle bana bakıyordu. "E olsun." dedi sonrasında doktor bebeği almış beni de dinlenmem için odama yerleştirmişlerdi.

"Ay ben yine teyze oldum!" diyerek içeri giren Sude ile gözlerim sevinçle ona döndü. Mahmut'la beraber gelmişlerdi, Mahmut elinde bebek pusetini tutuyordu. Onların ikizleri vardı! Erkeklerdi, Yağız ve Yiğit. Çok tatlılardı.

"Tebrikler kardeşim." dedi Mahmut Emir'e gülümseyerek. "Geçmiş olsun, yenge." dedi bana bakarak.

"Sağolasın Mamut." dediğimde ortalık kahkaha tufanı oldu.

"Poyraz ve Alina nerede?" dedi Sude şaşkınlıkla. O sırada kapı açıldı ve annemler geldi.

"Mahpeyker sultan!" dedi Sude anneme sarılarak.

"Kız bırak bebeklerimi eziyorsun." dedi annem onu iterek, Emir yanımda oturmuş saçımı seviyordu.

"Aşklarım!" diye bağırdığımda annem çocuklarımı kucağıma bıraktı. O sırada hemşire içeri girip yeni doğan bebeğimi getirdi.

"Anne bu bizim kardeşimiz mi?" diye soran Poyraz'a gülümseyip başımı salladım. Alina da bebeğimizin kafasını seviyordu. Emir bize canım ailem tarzı bakıyordu. Ağlamaya başladım: Lahosaydım bir kere!

"Ay ağlattınız kızımı!" diye bağırdı annem, endişeyle. Alina ve Poyraz'ı aldı, bende Birtanem'i emzirmek için odanın boşalmasını bekledim. Odadan Mahmut Sude, annem çıktıktan sonra Emir'le yalnız kaldığımızda Birtanem'i emzirdim.

"Baksana ne kadar güzel." dedim usulca gülümseyerek.

"Aynı annesi gibi." dedi gülümseyerek.

"Evde üç bebek bir koca bebek, ne yapacaksın bakalım." dedim kıkırdayarak.

"Ben aşığım size." dedi dolan gözleriyle.

"Ben aşığım sana." dedim ağlayarak.

Sonra aramızda yeni doğanımızla birbirimize sarıldık, ilk dakikadan annesiyle babasının birbirini sevdiğini hissetsindi. Ağlamasıyla Emir geri çekilip kötü kötü baktı: "Bak gördün mü gene başladı ayırmacalar!" dedi sıkıntıyla.

"E dört senelik evliyiz Emir üç çocuk yaptık, bir dur yerinde ya." dedim sitemle, gülmemek için kendini tuttu.

"E ne yapayım sende ceketimi atsam hamile kalıyorsun." demesiyle ona yastık fırlattım. Birtanem'in sızlanmasıyla hızla ona dönüp kucağımda salladım: "bir şey yok Birtanem, şşh." dedim hafifçe.

"Emir Poyraz ve Alina'yı getir aile fotoğrafı çekilelim." dedim hafifçe gülerek. Emir başını sallayıp çocuklarımı alıp geldi, Sude'de makinesiyle gelmişti. Emir yanıma yattı, Alina ve Poyraz'ı kucağına aldı bende Birtanem'i aldım, Emir'le birbirimize gülerek baktığımızda fotoğrafımız çekilmişti.

"Biz mükemmel bir aileyiz." dedik aynı anda.

Aşk her şeyi yapmak demek değildir, aşk sevdiğin için bir şeyleri doğru ya da yanlış fark etmeksizin yapabilmektir. Aşk, bir şeyleri feda edebilmektir. Bir şeylerden vazgeçebilmektir. İkimizde olduğumuz gibi kalsaydık, evli olamazdık. İkimizde bir şeylerden vazgeçmiştik ve mutlu olmuştuk. Bir aileyi mükemmel yapan şey: sevgi ve saygıydı.

Aşk için ne yapabilirsiniz?

Size bir tavsiye, 'ben buyum' diyen bir insandan uzak durun. Çünkü o değişmez, çünkü o bencildir. Ben buyum tavrının keskinliği aranızdaki aşkı öldürür. Yapmayın bunu kendinize.

Ben Aydeniz, seni çok seviyorum.

Ben Emir, Seni çok seviyorum ve sende kendini sev.

Ben Sude, sen çok özelsin bunu bil ve bununla yaşa.

Ben Mahmut, sevmeyi bil ve seni çok sevdiğimi bil.

Ben Hale, seni seviyorum.

Görüşmek üzere oyun arkadaşlarım.
***
Son.

SEVEN NE YAPMAZ || YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin