2

1.5K 88 172
                                    

Yemek yedikten sonra kalktılar.

"Ne zaman evlenme teklifi edeceksin?" Sirius sordu.

"En yakın zamanda. Ya da sen ne zaman evde olmayacaksın?" James sordu. Sirius ona döndü.

"Yüzük hazır mı?" James başını olumsuzca salladı.

"Almadım daha birlikte seçeriz kararsız kaldım." Sirius onu onayladı. Demek bir sonraki durakları kuyumcuydu.

"İyi gidip alalım o zaman." Birlikte kuyumcu gittiler ve James'in karışık olan aklı iyice karıştı.

"Siri hadi söyle şu etrafında taş olan mı yoksa şerit şeklinde taşları olan mı?" Sirius uzun süre baktı.

"Yanındaki daha güzel sank-"

"Sana ilk gösterdiğim oydu zaten! Yardım etmek için geldin işi zorlaştırmak için değil." Sirius ofladı.

"Tamam ya ilk gösterdiğin güzel onu alalım." James şuan sabır dileniyordu.

"Neyse tamam o zaman." Dedi ve yüzüğü aldı.

"Çiçekleri de alıp benim eve gidelim." Sirius söyledi.

"Yuh yarın mı teklif edeyim?" Sirius onayladı.

"Beklemenin ne faydası var ki?" Sirius çok mantıklı bir soru sormuştu bu yüzden James sorgulamadı.

"Arada,çok nadir zamanlarda mantıklı konuşuyorsun Siri. Bu da o anlardan biri o yüzden şoku bir kenara bırakıyorum. Sende çiçekçiye sür." Sirius onun dediğini yaptı.

"Hangi renk olsun Sirius?" Sirius göz devirdi.

"Her renkten olsun James. Öyle daha güzel görünür." James yine onun haklı olmasına şaşkınlıkla baktı.

"İyi o zaman her renkten alalım." Çiçekçideki sardunyaları deyim yerindeyse topladılar. Doğrudan Sirius'un evine gittiler. Gece olmuştu fakat bunu umursamıyorlardı. Hemen işe koyuldular ve tüm herşeyi hazırladılar.

"Çok güzel görünüyor bence." James söyledi. Sirius ona beklemesini söyledi ve hızla içeri girdi. Geldiğinde elinde minik led ışıkları vardı. Onları da yerleştirip ışıkları yaktıkları sonra James'e döndü.

"Daha iyi oldu sanki?" James onu onayladı.

"Sirius ben aşırı heyecanlandım. Yüzüğü unutmam değil mi?" Sirius onun bu haline gülmeden edemedi.

"Yüzüğü burada bırak. O zaman unutmazsın." James ona hak verdi
-bugün garip bir şekilde Sirius normal tavsiyeler veriyordu gerçi vermeseydi de James ona muhtemelen hak verirdi.-.

"Kıyafetlerin hazır mı Jamie?" James ofladı.

"Ne giyeceğim?!"

"Lils'in en sevdiği takımını giyersin."

"Tamam onu giyerim. Peki yemekleri ne yapacağız?" Sirius düşündü.

"Onları Lils gelmeden hazırlarız ya da  sen Lils'i getirirken ben yemekleri hazırlarım?" James iç ferahlığıyla nefesini verdi.

"Tamam başka eksik bir şey var mı? Of Siri birisi mi gelse acaba sizin çalışanlardan. Yemekleri falan şey eder?" Sirius göz devirdi. Lily asla öyle şeyleri sevmezdi.

"Lily öyle şeyleri hiç sevmez James benden iyi biliyorsun." James ofladı. Sirius haklıydı.

"Tamam o zaman ilk plana dönelim sen hazırlarsın bende onu getiririm." Sirius onu onayladı.

"Tamam artık dağıtabilir miyiz?" Sirius sordu. James düşündü.

"Eksik bir şeyler yoksa neden olmasın?"

"Eminim Lils kalan eksiklere hiçbir şey demez. Bu arada onu hangi arabayla buraya getireceksin parlak zeka?" James bunu kesinlikle düşünmemişti. Üstelik kendi arabası tamirdeydi.

"Benim arabam tamirdeydi değil mi?"

"En son öyleydi sanki." James'in morali yerle bir olmuştu.

"Tamam ya kendini üzmene gerek yok. Ben sana veririm istediğin arabayı." James koşarak otoparka gitti. Uzun süre üç arabaya baktı. Sonunda siyah klasik arabada karar kıldı.

"Şunu istiyorum zaten Lily bu arabayı çok seviyor." Dedi. O arabayla salak James az daha Lily'i eziyordu ama çoğu güzel anıları da bu arabada geçmişti. Ikisi de hatırladıklarıyla kahkaha attılar.

"Lils'in o ifadesi mükemmeldi." Genç kadın gözlerinden ateş çıkartabilecek olsaydı şayet Sirius ve James çoktan kül olmuştu.

"Neyse ki beni öldürmedi." James söyledi. Sonra arabaya bindi ve ekledi. "Ben gidiyorum Siri." Sirius onu onayladı. Ardından kendisi de hazırlanıp eğlenmeye çıktı. Uzun zamandır -annenisinin deyimiyle sağda solda sürtmüyordu.- bara gitmiyordu.

Siyah spor arabasına bindi. Camlar açıktı ve bu yüzden uzun saçlarının uçuşması -suratına çarpıp duruyorlardı.- sinirlerini bozmuştu. Yine de uzun süre arabayı öyle kullandı. Saçlarını kolay yola koyabiliyordu. Sonunda bara geldiğinde arabadan indi ve içeri girdi.

"Hey ne zamandır yoksun?" Barmen çocuk seslendi. Buraya o kadar sık geliyordu ki herkes onu tanıyordu.

"Meşguldüm. Bilirsin bu mükemmelliği korumak pek kolay değil." Çocuk güldü ve içeceğini önüne sürdü. Sirius içeceğini aldı ve etrafa bakındı. Güzel kızlar vardı ve ne hikmetse(!) kızların da gözü ondaydı.

Sirius'un buna şaşırdığı yoktu. Zaten girdiği çoğu ortamda dikkat çekerdi ve bu da o ortamlardan biriydi. Bardağından bir yudum aldı ve ilerideki sarışın kıza gülümsedi. Bu gülüşü gören her kız hatta erkek
-Sirius biseksüel olduğunu öğreneli çok olmuştu ve ailesi de haberdardı.- istisnasız kendisine gelirdi. Sirius sarışın kız kendisine doğru gelirken şehir merkezindeki evime mi gitsek yoksa yoksa otel odasına mı gitsek diye düşünüyordu. Fakat buna kızın konuşmasını duyduktan sonra karar verecekti.

"Merhaba sen Sirius Black'sin değil mi?" Evet kızla işini otel odasında halletmek kendisi için daha iyi olacaktı. Çünkü evini öğrenen çoğu kız evine tekrar tekrar geliyor ve resmen haneye tacizde bulunuyordu. Tanrı biliyor ya Sirius onlar yüzünden binlerce ev değiştirmişti. Sonuçta bir Sirius Black olmak kolay değildi.

"Sanırım o benim." Gülümsedi. Kız ise kahkahayla güldü ve ardından elini Sirius'un saçlarına attı. Sirius saçlarına dokunulmasından hiç mi hiç hazzetmezdi yine de bir şey demedi.

"O halde ben Sarah." Dedi. Sirius onun adını hiçbir şekilde hatırlayacağını düşünmüyordu ama yine de başını salladı.

"Güzel isim." Diye fısıldadı. Kızın tüylerinin diken diken olacağını elbette biliyordu. Nitekim öyle oldu.

"Daha iyi şeyler duymak ister misin?" Sirius nefret ettiği klişelerin merkezinde olmaktan hiç hoşlanmamıştı ama yine de kızı onayladı ve onunla arabasına kadar öpüşerek ilerledi. Sonrası malumdu. Sirius sabah kızdan önce uyanacak ve odayı terkedecekti. Çıkmadan önce ise kıza gecenin çok iyi olduğunu belirten bir not bırakacaktı.

Merhabalar

Umarım beğenirsiniz

Bu arada kurgu hakkında herhangi bir bilgi vermedim çünkü nasıl bir tanıtım yapacağıma karar veremedim en son dedim ki yapmayayım gitsin. Şuanda da spoiler olmasın diye konusu hakkında ne diyeceğim diye düşünüyorum ve bulamadığım için yine yazmayacağım ama merak ettiğiniz bir şeyler olursa sorarsınız bende cevaplarım ❤

Sizi çok seviyorum 💖💖

Argentum (Wolfstar) AuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin