"Sirius! Bugün benimle geliyorsun."
"Pardon?" Regulus odasına dank diye dalınca Sirius sordu.
"Ben bilmem babam onu dışarı çıkar dedi. Aslında seninle çıkmazdım ama para teklif ettiği için kabul ettim. Bilirsin paranın açamayacağı kapı yok." Sirius göz devirdi.
"Ama ben evde kalacaktım." Regulus olumsuzca başını salladı.
"I-ıh. Babam evde depresyona girmeni istemiyormuş. Yoksa seni kendisiyle de götürebilirmiş." Regulus abisinin kolundan tutup çekmeye başladı.
"Regulus! Bıraksana beni aptalca velet. Annemle kalacağım." Sirius bunu söylediğinde Regulus aniden onun kolunu bıraktı. Sirius geriye doğru düşmekten son dakika kurtuldu.
"Annemle kalacağım derken?" Sirius kardeşinin kafasına bir tane geçirdi.
"Bildiğin annemle konuşacağım şeyler var seninle de gelemem demek. Anladın mı?" Regulus onu onayladı.
"O zaman gelince konuş annemle. Babam çıkmadığımızı öğrenirse beni gebertir ve parasını geri ister. Mesele gebertmesi değil de parayı istemesi sıkıntı." Sirius göz devirdi.
"Sana bir şeyler yaptırabilmek için rüşvet mi teklif etmek gerekiyor Reggy?" Regulus kollarını göğsünde bağladı.
"Ne sanıyordun ki?" Sirius ofladı. Bu çocukla ne yapabilirdi ki?
"Tanrı aşkına annem neden senin gibi bir veledi aldırıp hepimizi büyük bir dertten kurtarmadı anlayamıyorum!" Regulus tek kaşını kaldırdı.
"Sevgili abiciğim (!) Tabiki de sana göz kulak olayım diye aldırmadı."
"Sen tam bir salaksın biliyorsun değil mi Regulus?" Kardeşiyle gireceği tartışmanın sonu sinirlerine iyi gelmeyecekti.
"Olabilir tabi neden olmayayım ki? Ama mesele şu Siri, hazırlanman gerek. Hem anneme ne anlatacağını anlatırsın." Dişlerini göstererek sırıttı ve gözlerini kırpıştırdı. Sirius onunla baş edemeyeceğini elbette biliyordu.
"Çık o zaman odamdan da giyineyim." Regulus abisinin odasından çıktı. Sirius da üstünü giyindikten hemen sonra aşağıya indi.
"Nereye gideceğiz?" Regulus omuz silkti.
"Kafeye falan gideriz." Regulus gerçekten de kafenin önüne durdu. Sirius ise o sırada sevgilisine mesaj yazmakla meşguldü. Remus'u da kafeye davet etmişti. Zaten o gelene kadar Regulus'a herşeyi anlatırdı.
"Siri?"
"Evet Reggy?" Sirius telefonundan başını kaldırıp kardeşine baktı.
"Ne yiyelim?"
"Bilmem sen seç bir şeyler. Biliyorsun sana uyarım." Regulus onayladı ve siparişi verdi. Bir süre ikisi de telefonlarıyla ilgilenmekten konuşmadı.
"Siri biliyor musun senin bir ara sevdiğin çocuk evlenmiş." Sirius hayretle kardeşine baktı.
"Kim?"
"Hani annemin hiç sevmediği bir kadın vardı ya hatırladın mı?"
"Evet hatırladım hatta annem ona o kadar sinirlenmişti ki onu neredeyse boğacaktı."
"İşte sen bir ara onun oğlundan hoşlanıyordun hatırladın mı?" Sirius göz devirdi.
"Evet o itici şeyi hatırladım. Kiminle evlenmiş?"
"Jamie çıkma teklifi edince başından aşağı su döken kızı hatırlıyor musun? Onunla evlenmiş." Sirius kahkaha attı.
"Çok iyi bir çift olmuşlar." O sırada Remus kafeye gelmiş ve Sirius'un mükemmel kahkahasının bitmesini bekliyordu. Çünkü yüzünün mükemmel şekilde kasılmasını görmek kendisine iyi hissettiriyordu. Sonunda Sirius gülmeyi bırakınca masaya gitti. Sirius onu görünce gülümsedi fakat Regulus için aynı şey geçerli değildi.
"Bu ne ya böyle adım attığımız yerde sen varsın. Baya sıkıldım ben bu işten." Regulus, Remus konuşmadan söyledi.
"Reggy sus! Onu ben çağırdım." Remus sevgilisinin yanına oturup Regulus'a baktı.
"Ne demek ben çağırdım? Bu adam yüzünden geçen günlerde üç kilo vermedin mi sen!" Remus sevgilisine hayretle baktı. Ona böylesine zarar veren kişi olmak kalbini acıtıyordu.
"Ama geri aldım Regulus! Üstelik hani babam sana bundan bahsetme yasağı getirmişti?" Regulus tek kaşını kaldırdı.
"Mesele geri alman mı Sirius! Emin ol babam şuan söylediğim şeyle asla ilgilenmez. Tek ilgileneceği şey senin onu çağırman olur!"
"Evde kalmama izin verseydin anneme anlatacağım şeyler vardı Reggy." Regulus arkasına yaslandı.
"ONUNLA SEVGİLİ MİSİN!?" Regulus masaya eğilip oldukça sesli bir biçimde konuştu.
"Bağırma seni aptal!"
"Aptallıktan söz etmen oldukça hoşuma gitti. Lütfen devam et, ama kendinden!" Sirius göz devirdi.
"Regulus beni sinirlendirmeyi bırak. Onunla birlikteyim ve mutluyum. Önemli olan benim mutluluğum değil mi?" Regulus biraz daha sakinleşmişti. Çünkü abisinin onun yokluğunda geldiği hali çok iyi hatırlıyor ve bir daha öyle olmasını istemiyordu. Üstelik şu son günlerde gerçekten iyi bir ruh haline sahipti.
"Evet Siri tabiki öyle. Zaten onun için sana kızıyorum ya." Sirius masaya eğildi.
"Onu tanımaya çalışsan olmaz mı? Ya da gözlemle ve benim için iyi olup olmadığını yorumla, bana iyi gelip gelmediğini." Regulus başını onaylarcasına salladı. Sirius ona gülümsedi. Aptal velet iyi ki vardı.
"Remus onu tekrar üzmen durumunda seni mahvederim gerçi bana kalmadan Sirius seni yok eder, fakat bende elimden gelenin en iyisini yaparım. Bu yüzden onun kıymetini bil." Remus Sirius'un dudağına bir öpücük kondurdu. Regulus ise göz devirdi.
"Sirius'u üzdüğüm zamanlar onu sevdiğimin farkında değildim ve onun da beni sevdiğini bilmiyordum. Yani onu kasti olarak üzmedim şuandan sonra da onu üzecek değilim." Regulus omuz silkti.
"Ben olsam üzmek istemezdim. Sirius'un yöntemlerini görsen onunla bir dakika geçirmeye korkarsın." Sirius kardeşine sinirle baktı.
"Ne yöntemleri?" Remus merakla sordu.
"Tabiki işkence yöntemleri." Regulus bunu söyleyip kahkaha attı. Sirius bazen fazla gaddar olabiliyordu. Remus sevgilisine baktı fakat Sirius omuz silkti.
"Neyse ki onu üzecek bir şeyler yapmayacağım." Regulus umarım dercesine baktı. Ardından konuyu değiştirdi. Sirius üzülsün istemiyordu. Uzun bir konuşmanın ardından eve döndüler.
"Annemle konuşacağım." Regulus onu onayladı. Sirius annesine herşeyi anlatmak için davrandı.
Merhabaa
Uzun zamandır yeni bölüm atmıyorum bari atayım dedim djdnksnsksk
Umarım beğenirsiniz.
Sizi seviyorum eti puflarım 😘😘