3. Kapitola

68 10 4
                                    

U nás doma jsem Yoon Giho hyunga posadil v obýváku na gauč. Došel jsem pro lékárničku do koupelny a ošetřil mu s jeho neustálými poznámkami obličej.
„A co břicho? " Zeptám se ho.
„Co s ním? " Řekne nezaujatě.
„Nedělej hloupého Yoon Gi hyung. Viděl jsem, že do tebe kopali." Hyung na mě znenadání obrátí pohled. Bez protestů si tedy sundá mikinu i tričko.
„Bolí tě to někde?" Zeptám se se starostí. Má na břiše otlačeniny, ze kterých budou určitě modřiny. Některé tam jsou však i staršího datumu a už blednou.
„Ne. V pohodě. " Řekne chladně.
„Namaž si na ty otlačeniny, alespoň tuhle mastičku. " Podám mu jmenovanou mast.
„Proč? Na co to je? " Zeptá se nedůvěřivě.
„Kdyby tě to začalo bolet, tak to nebude bolet tolik. Teda nemělo by. Stoprocentní záruka to není. " Otevřu uzávěr masti. Vezmu mu lehce ruku a část obsahu z tuby mastičky na ni vymáčknu.
Yoon Gi si to rozetře po těle a já uklidím věci co jsme použili na jeho ošetření.
„Chceš něco k pití? Vodu, čaj, kafe? " Zeptám se ho, když se obléká. A přejdu k němu o něco blíž než jsem stál původně.
„Nemám v plánu se s tebou přátelit, hned po tom, co jsi mi jednou pomohl." Řekne opět odtažitě.
„To po tobě ani nechci. Ale to co se dnes stalo nebylo poprvé, že ne?" Podívám se na něj s mírně nakloněnou hlavou.
„Proč by tě to mělo zajímat? Nebo lépe.. proč bych ti měl odpovídat? " Yoon Gi hyung začne být mírně vzteklý. Můj účel není ho vyprovokovat. Jen slyšet pravdu.
„A proč by ne? Záleží mi na tobě Yoon Gi hyung. " Přejdu k němu ještě blíž. Dělí nás jen stolek.
„Na mně nikomu nezáleží. A ty chceš jen doučit matiku. " Pamatuje si co po něm chci. Ale v jeho slovech co říká je slyšet bolest.
„Co to plácáš Yoon Gi hyung. Lidi tě mají rádi a záleží jim na tobě. Já si klidně na doučování seženu někoho jiného, ale rád bych se s tebou dále bavil. Pokud to bude i v tvým zájmu." Pokusím se přejít až k němu, ale Yoon Gi promluví což mě zastaví.
„Doučím tě z té matiky co potřebuješ. Beru to jako dluh za dnešní záchranu." Rozzáří se mi oči a tak k Yoon Gimu přeběhnu a prudce ho sevřu v objetí.
„Děkuju! Děkuju! Děkuju! " Hyung mě od sebe odtáhne a zamračí se.
„Asi si budeme muset stanovit pravidla." Řekne přísně.

~~~

Yoon Gi hyung se u mě rozhodl strávit delší dobu než jsem počítal. Přišla mezitím moje máma z práce. V ten moment se Yoon Gi rozhodl odejít. Bez nějakého zdržování jsme si řekli jen ‚ahoj' u nás v chodbě a můj hyung zmizel.
„Kdopak to byl?" Čeká na mě máma v obýváku.
„Spolužák." Odpovím jednoduše. Chystám se jít nahoru do svého pokoje, ale máma znovu spustí.
„A co, že tak rychle odešel?" Vyptává se dál. Já si jen povzdechnu.
„Nemá rád kontakt s lidmi. Nerad s nimi mluví." Odpovím jednoduše.
„To je hrozný. A ty se s ním znáš nějak lépe? Nebo s ním něco máš?" Pousměje se máma.
„Co bych s ním asi tak měl mít?" Řeknu nechápavě a odejdu. Moc dobře jsem mámu pochopil. Nedokážu si však představit, že já teď už tak optimistický kluk, by byl s někým jako je Yoon Gi hyung. On je chodící depka. Navíc vždy jsem si říkal, že nechám plynout do koho se zamiluju a až to přijde určitě to poznám. Ale dost pochybuju, že by to byl kluk. Ti mě nikdy nijak nepřitahovali.
Během dne co tu Yoon Gi strávil, mi dal své telefonní číslo. Napadlo mi, mu napsat a více se s ním ještě sblížit. Vyhledal jsem si jeho jméno v kontaktech a psal.

Jung Ho Seok
Uhm.. ahoj. Už jsi dorazil v pořádku domů?
Odeslal jsem zprávu, která mi tak trochu nedávala smysl. Odpovědi se mi dostalo po chvíli.

Min Yoon Gi hyung
Akorát jsem přišel. Nebudeš mi takhle psát pokaždé, že ne?

Jeho odpověď mě docela zaskočila. Viděl jsem tam známku humoru a ten u mě moc neprojevoval.

Jung Ho Seok
To ještě uvidím.. Podle toho jak velkou o tebe budu mít starost.
Snažil jsem se být upřímný

Min Yoon Gi hyung
Proč by jsi o mě měl mít starost?

Přišla další zpráva od Yoon Giho. Nevím co nechápe na tom, že mi na něm vážně záleží.

Jung Ho Seok
Jsme teď přátelé. A navíc mi na tobě záleží!

Min Yoon Gi hyung
Jo.. jasně

Musím mu nějak dokázat, že mi na něm opravdu záleží.

Jung Ho Seok
Nemusíš mi věřit, ale je to tak. Dokážu ti to :D
Yoon Gi už nenapsal. Já se šel tedy umýt a uložit ke spánku.

Ráda bych věděla jestli se to někomu líbí a to nějaký smysl a nebo je to bullshit ( ω ) Díky!

Naučíš mě to?Kde žijí příběhy. Začni objevovat