1. Kapitola

112 11 1
                                    

Do školy jsem přiběhl deset minut před zvoněním.
‚Nesnáším, když zaspím a musím pospíchat.'
Do třídy jsem se dostal kvůli davu až se zvoněním. Usedl jsem na své místo uprostřed třídy, u okna a akorát vešel učitel. Všichni jsme se tedy postavili a vyčkali až si učitel sedne. Poté jsme se posadili i my.
„Kang Soo Hee dongsaeng, rozdala by jsi tyto papíry na test? Děkuju." Požádá učitel jednu z mých spolužaček, která sedí ve přední lavici. Dívka s tmavě hnědými vlasy, lehce pod ramena se ihned zvedne a jde rozdat ony papíry. Na prázdno polknu. Matematika není moje silná stránka. A na test nejsem vůbec připraven.
Soo Hee mi dala papír na kterém bylo pět příkladů. Koukal jsem jako vyvoraná myš. ‚Co s tím mám proboha dělat? '
Jak plynula hodina všichni odevzdávali své testy. Musel jsem i já. Tak jsem podepsal svůj prázdný papír, protože jméno bylo to jediné co jsem věděl, a odnesl ho učiteli.
Akorát zazvonilo a já byl oproštěň od spárů čísel a prapodivných znamének.
„Jung Ho Seoku dongsaeng, můžete na moment?" Zavolal si mě k sobě učitel zpět. Ani jsem si nevšiml, že ještě neodešel. Zvedl jsem se tedy ze své lavice a došel k němu.
„Proč jste nevyplnil test? " Zeptal se na tu nejvíc stupidní otázku. Měl jsem chuť protočit očima a plácnout se do čela. Mám, ale nějakou tu úctu ke starším a tak jsem to neudělal.
„Protože jsem nic nevěděl. " Pokrčím rameny.
„Ho Seoku dongsaeng. Tvoje známky se poslední dobou zhoršily. Zkus si najít doučování a nebo klidně přijď za mnou. " Podíval se na mě učitel vážně.
„A kdybych, chtěl pomoct od někoho ze třídy.. Kdo z mých spolužáků má nejlepší známky? " Promluvím znovu na učitele. Ten se podívá do svých papírů.
„Min Yoon Gi dongsaeng. Má ode mě pokaždé za jedna. " Podívá se na mne znovu.
„Tak já se zeptám Yoon Giho hyunga. " Pokývne hlavou a já se mírně ukloním a jdu zpět do své lavice.
O chvíli později si to k mé lavici nakráčel Jung Kook. On je teprve v prváku, ale přizpůsobil se zde celkem dobře. Za to já v této škole trpím už tři roky.
„Nazdár Hobi hyungu! " Sedne si Jung Kook na moji lavici.
„Čauves Kooku.. " řeknu lehce ponuře.
„Co se stalo našemu sluníčku? " Začne se mračit Jung Kook.
„Jaksi propadám z matiky. Nic víc. " Nahodím opět bezstarostný úsměv.
„A já už si myslel, že jsi se zamiloval do někoho, kdo je jako kámen. " Řekl Jung Kook a se smíchem i hraným pláčem si setřel imaginární slzu na znamení, že ho to mrzí.
„Pabo. Já než se zamiluju, ty se oženíš." Rozesměju se.

Naučíš mě to?Kde žijí příběhy. Začni objevovat