Bölüm 1.

291 10 10
                                    

Başlama tarihi alayım🙂
Keyifli okumalar!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Zil sesi ile oturduğum koltuktan kalktım.Kapıya açtığımda Yonca hemen içeri girdi."Merhaba!Nasılsın Gizoş?"dedi.

"İyiyim Yonca.Sen nasılsın?"

"İyiyim."dedi.Ayakkabılarını çıkartıp içeri girdi.Az önce oturduğum koltuğa oturduğun da,ben de yanına yerleştim.

Yonca benim en yakın arkadaşımdı.Çocuk yurdunda birlikte büyümüştük.Birlikte ağlamış,birlikte gülmüştük.

İkimizde aynı kafede garson olarak çalışıyorduk.Yonca dedikoduya başladığında ben de onu merakla dinlemeye başladım.

Akşam saat dokuza geldiğinde Yoncadan bir teklif geldi.

"Kanka,bara gidelim mi?"

"Hayır."

"Ya lütfen!Hafta sonu biraz eğleniriz işte!"

"Bir anırma,iki gerizekalı heriflerin kuduz köpekler gibi bize bakmalarından nefret ediyorum."

"Güzele bakmak sevapdır tatlım.Ya ne olucak?Hem sen onlara öyle kötü bakıyorsun ki,hemen geri çekiliyorlar.Lütfen."

Bana yavru köpek bakışları atarken,derin bir of çektim.

"Bir şartla kabul ederim. Ben gidiyoruz dediğimde itiraz etmek yok.Tamam mı?"

"Tamam,tamam."

-*-

Bara geleli üç saat olmuştu.O kadar sıkılmıştım ki! Bir iki sırnaşmaya çalışan adamı laflarımla ezmiştim.Ama sabrımın taşmasına az kalmıştı.Kafa göz dalmama da...

Gözümü barda dolaştırdığımda Yoncanın dans ettiğini gördüm.Etrafı beş tane erkekle sarılmıştı.Bu kızı anlamıyorum.Nasıl erkeklerle yatıp sonra hiç bir şey olmamış gibi hayatına devam ediyor acaba?Ben bakireyim.Evlenene kadar da bakire kalmayı düşünüyorum.

"Merhaba güzel bayan."dedi yanımdaki ses.Kafamı sol tarafa çevirdiğimde otuzlu yaşlarda bir adam gördüm.Cevap vermeden önüme döndüğümde elini bacağımda hiss ettim.Demek bardağı taşıran şanslı kişi sen oldun.

Bacağımdaki eli alıp kıvırdım.Karnına tekme attığımda bar taburesinden düştü.Hızla yerimden kalktım ve Yonacanın yanına yürüdüm.

Kolumu tutan elle arkamı döndüm ve arkamdaki adama kafa attım.Ne?Dövüşmeyi biliyor olamaz mıyım?

Adam burnunu tutup geriye doğru sendelerken,barda koca bir sessizlik olmuştu.Kesin zengin bir adama vurdum.Umrumda değil!

Ne oldu biliyormusunuz?Sarhoş adamlardan biri diğerine yumruk attı.Sonra o buna bu ona derken bütün bar bir birine karışmıştı.

Masalar ve şişeler havada uçuşuyordu.Kavgayı başlatan ben olmasaydım oturup izlerdim.

Karşıdan bana doğru gelen üç kişiyi gördüğümde sıvışma vakti olduğunu anladım. Arkamı dönüp hızla çıkışa yöneldim.İnsanları ite ite kapıya vardığımda dışarı çıktım.Boş sokakta koşuyordum ki,Yonca arabasıyla yanıma yaklaştı.

"ATLA!"diye bağırdığında vakit kayb etmeden arabasına bindim.

"Yine başımıza iş açtın Gizem."

"Ben ne yapa bilirim?Adam dokunmasaydı."

"Senin yüzünde taş gibi çocuğu kaçırdım."

"Merak etme yenisini buluruz."dedim kıkırdayarak.Yonca ise sinirli bir şekilde araba kullanıyordu.

Eve vardığımda o kadar yorgundum ki,hemen kendimi yatağa attım.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Merhaba!Umarım beğenirsiniz.Oy ve yorumlarınızı bekliyorum . Seviliyorsunuz ve öpüldünüz ♥

KARANLIĞIN KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin