Bölüm 11.

122 7 2
                                    

Keyifli okumalar!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Sonunda ötöbüse binmiş ve evime varmıştım. Evet kendi evime gelmiştim. Demirin suratını görmek istemiyordum.

Önce güzel bir duş aldım. Sonra yatağa oturup Yoncayı aradım ve bana gelmesini söyledim.

Şimdiyse oturmuş çay içiyorduk.

"Şimdi bu adam senin peşini bıraktı mı?"

"Sanmıyorum."

"Ya burayada gelirse? Ya sana daha büyük bir ceza verirse?! Ya öldürürse?!"deyip gözlerini pörtletti.

"Hey,hey, sakin ol. Hiç bir şey olmayacak. Merak etme. Ayrıca geleceği varsa göreceğide var."dedim kendimde emin bir şekilde.

"Yinede dikkat et Gizoş."deyip sarıldı."Seni kayb edemem."

"Bak ağlarsan döverim seni."dedim gülerek. Gözlerinin dolduğuna emindim.

Benden ayırıdı."Ay tamam be! Huysuz!"

-*-

Yonca gitmişti. Yalnızdım. Televizyonun karşısında oturmuş dizi izliyordum.

Gelicekti.

Emindim.

Ve tam o anda kapı çaldı. Koltuktan kalktım ve kapıya yöneldim. Delikten baktığımda sinirli bir öküz gördüm.

Şimdi olacakları söyleyeyim.

Ben kapıyı açmayacaktım. Sonunda dayanamayıp içeri girecekti ve kafasına tavayı yiyecekti.

Hemen mutfağa koştum. Kırmızı tavayı elime aldım.

Bir iki dakika sonra içeri girdi.

"GİZEM! NEREDESİN BE KADIN?!"

Hızla mutfağa girdi.

Ve bam! Önce yavaşca bana döndü. Sonra gözleri kapandı ve yere yığıldı.

Koltuk altlarından tutarak zorla sandalyeye oturttum. Ellerini ve ayaklarını bağladım. Ağzınada bant yapışdırdım.

Şimdi görürsün sen!

-*-

Yaklaşık yarım saattir baygındı. Her beş dakikada bir nabzını kontrol ediyordum. Ölüp başıma kalmasın şimdi.

Yavaşca gözleri aralandı. Yüzünü buruşturdu. Acı çekiyordu sanırım.

"Ah! Neredeyim ben lan?"

"Benim evimde. Bu senaryo bana bir yerden tanıdık geldi."dedim sırıtarak.

"Seni var ya!"dedi iplerden kurtulmaya çalışarak."Aç şu ipleri!"

Ellerimi arkada birleştirdim. Mutfakta volta atmaya başladım.

"Biliyormusun? Herkesin içinde bir manyak vardır. Bazıları onu bastırır bazıları dışa vurur. İşte şimdi benim içimdeki asla bastıramadığım manyakla tanışacaksın."

Yüzlerimizi yaklaştırdım.

"Fırsat varken beni öldürmeliydin."

♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Merhaba! Yeni bölüm geldi! Bu bölüm biraz kısa oldu.

Sizce Gizem ne yapıcak?

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Seviliyorsunuz ve öpüldünüz! ♥

KARANLIĞIN KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin