Keyifli okumalar!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥Alarmın sesi ile yavaşca gözlerimi açtım.Saat beş olmalıydı.Yataktan kalktım.Saçımı açıp yeniden topladım ve mutfağa indim.
Akşam yemeğini hazırlamaya başladım.Bu biraz garipti.İnsanlara işkence veren bir adam niye bana bu kadar küçük bir caza versin?
Bunun altında bir iş var. Yakında çıkar kokusu.
Saat altı olmuştu ve bütün yemekler hazırdı.Demirin gelmesine daha bir saat var.
Telefonumu aldım,kulaklıklarımı taktım ve müzik açtım.
Yüzyüzeyken Konuşuruz-Dinle Beni Bi'
Mutfağın sürgülü kapısını açtım ve arka bahçeye çıktım.Hava hala aydınlıktı.Aydınlık havalardan nefret ederdim.Gece günün en güzel saatleriydi benim için.
Belkide ben karanlığa alıştığım için ışığın gelmesine izin vermiyorumdur.Kalbim karardığı için...
Gözlerimi kapattım ve otların üstüne oturdum. Şarkı bitti ve yeniden başladı. Tek bir şarkıyı bıkana kadar dinlemek gibi bir huyum vardı.
Sorun şu ki,o şarkıdan asla bıkmıyordum.
Bir müddet yerde öylece oturdum.Arkamda hareketlilik hiss edince hızlar arkamı döndüm ve bana uzanan eli tuttum.
"Hop,hop! Benim!"dedi Demir. Sanırım benden böyle bir hareket beklemiyordu.
Alışkanlıklar...
"Neden sessiz sessiz yaklaşıyorsun?"
"Seslendim duymadın."
Ve kulaklıklar...
Hiç bir şey demeden mutfağa girdim ve yemekleri tabağa doldurdum.Kendi sandalyemi çekip oturdum. Demirde gelip baş köşeye oturdu.
Gömleğinin üç düğmesi açıktı. Ütüsü bozulmuştu ve şekerli parfum kokuyordum.Yanlış görmüyorsam yakasında sarı saç telleri vardı. Sarışın... Saçı dağınıktı ve dudakları her zamankinden daha pembe olmuştu.Bu geceki kadın kimdi acaba?
Birden kafasını bana çevirince göz göze geldik.Dudağının kenarı hafif kıvrıldı.
"Eee? Beğendin mi?"
Aklı sıra bana laf sokuyor.
"Komik görünüyorsun."
Yüzündeki alaylı ifade söndü ve tek kaşı kalktı.
"Komik olan ne?"
"Dudağındaki silemediğin ruj."dedim.Arkama yaslandım ve kollarımı göğsümde bağladım.
Şaşırmıştı. Peçeteyi eline aldı ve dudağına götürdü.Hafifçe sildi. Peçeteye bulaşan pembelikle yüzümdeki gülümseme genişledi.
"Başka yerlerimdede silmediğim ruj izleri var.Bakmak istermisin?"
"Göz retinamı yakmak istemem."dedim ve masadan kalktım. Birazdan gelip bulaşıkları hall ederdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN KIZI
ChickLitGizem Toksöz karanlık geçmişi olan genç bir kızdır.Ama hayatına yeni bir düzen vermiş,karanlık yollarını lambalarla aydınlatmış ve nefret ettiği geçmişini unutmuştur. Ama bir gün hayatının tam merkezine yerleşen Demir Karan ile geçmişini unutamadığı...