Átok varázs avagy bukás? Látogasd meg a profétát! A vesztő szavakra elmondja majd, hogy nyertes leszel, vagy meghalsz!
- Szép estét mindenkinek! - léptem be mosolyogva a Black család konyhájába. A rend tagok mind ott ültek, kivéve Mundungust. Megölelgettem Sirius és Mrs.Weasleyt majd lecsüccsentem az asztalfőre.
- Hol a fityfenében van Mundungus? - érdeklődtem szemöldönráncolva.
- Most ő őrzi a fegyvert. - válaszolta meg kérdésemet Sirius.
- Jah...- biccentettem. - Miben kell döntést hoznunk ma ami annyira halaszthatatlan?
- Dumbledore azt mondta, hogy te alkosd meg a védelmi vonalat, hogyha Tudjuki megtámadja a Roxfortot. - szólt Kingsley aki tőlem pár széknyire ült.
- Szólisd csak nyugodtan a nevén, drága barátom. Aki fél a névtől fél annak viselőjétől. - mondtam méltóságteljesen, majd ölembe emeltem a földön csücsülő Éjfélt.
- Szóval védelmi vonal... Hmm... - dörmögtem és az asztalra varázsoltam a Roxfort térképét.
- Nyolc vagy kilenc pálcás védelmi búrát húzunk a Roxfort kastélya köré. - mondtam és egy tollat varázsoltam a kezembe. - Várom a jelentkezőket! Azokat akik tisztában vannak a védelmi varázslatokkal.
Kingsley, Mr.Weasley, Lupin, Tonks, Mrs.Weasley, Stringis a törp a felesége Daphné és Rémszem emelték magasba a kezüket.
- Remek. Ezt fel is jegyzem. - mondtam és önállósítottam a tollamat. Míg ő körmölt addig én rendbe szedtem gondolataimat és a csúcsokra szegeztem a tekintetem.
- Biztos vagyok benne hogy a Roxfort-i diákok nagyrésze is benne lessz a kűzdelemben. - mondtam hangosan gondolkozva. - Így azt mondanám, hogy minden toronyba kell ember legalább három, plusz a diákok akik nem akarnak haza menni.
- Én és Remus válaljuk a Griffendél tornyot. - mondta Sirius.
- Még egy embert kérnék oda, mondjuk Perselust. - gondolkodtam el és a pennám már fel is jegyezte amit akartam. - Ki vállja a Csillagvizsgáló toronyt?
- Szerintem oda Minerva kellene! - gondolokodott Molly. - És Filius.
- Remek ötlet! - gondoltam bele. - Hova menjen Bimba professzor és Neville Longbotom a növényekkel?
- Neville még túl fiatal Katniss. - rázta meg a fejét Lupin.
- Szerinted, Nevillet érdekli, hogy mennyi idős amikor Bellatrix Lestrenge zakkantatt csinált a szüleiből? - kérdeztem fagyosan, majd amikor láttam a rendtagok megbotránkozott arcát folytattam.- És egyébként is Neville annyira ismeri a növényeket mint maga Bimba professzor. Én ott vagyok az órákon és látom, hogy mire képes az a fiú.
- Akkor legyen az övék az első emeleti erkély. - mondta Mr. Weasley.
Hálás pillantást vetettem felé és máris feljegyeztem.
- Az ikrek és a robbanó készleteik, Lee Jordannal és Seamus Finnigannal a hídnál lesznek. Fel fogják robbantani az egész hidat. - mondtam és már jegyeztem is fel.
¦°|°¦°|°¦
- De ugye meglesznek a találkozók? - kérdezte ma már sokádjara az egyik DS-tag.
- Sosem hátrálunk meg. Legyen ez az első lecke. - ismételtem ugyanazt amit ma már vagy százszor elmondtam.
Még mielőtt a többi DS-tag is megrohamozott volna felkaptam táskámat a Griffendél asztalától és már indultam is bájitaltanra. Ma ugyanis kiderült, hogy Dolores Umbrige Roxfort-i főinspektor lett. És első rendelete az volt, hogy feloszlatta az összes csoportot és egyéb gyülekezetet. Valahonnan megtudta a nyanya, hogy mi történhetett a Szárnyas Vadkanban. De a srácokkal úgy döntöttünk, hogy ettűl függetlenül megratjuk a találkozókat.
YOU ARE READING
The Resurrected Phoenix - Az Elveszett Iker II. Könyv (BEFEJEZETT)
FanfictionNa ja, feltámadtam. Ha egyáltalán létezik ilyesmi. Sokan mondják, hogy ez az egész igazából Dumbledore cselszövése, hogy megkedveltesse magát a néppel, és ő legyen a miniszterelnök. Nem mintha eddig bármikor nem kaphatta volna meg a minisztériumi sz...