- Ugye ő jól van, Dumbledore professzor? - hallottam meg Harry enyhén berezelt hangját valahonnan a közelemből.
- Semmi kétségem affelől, Harry. Csupán csak azt hiszem, hogy Katniss kimerül. - mondta az idős mágus választ adva Harry kérdésére. - Túl sok fekete mágiát emésztett el, és nehezen tudja lebontani.
- Hogy hogy nem öli meg a gyilkos átok? - kérdezte ismét az öcsém. Ahogy kezdtem magamhoz térni éreztem, hogy valami feltűnően puhán fekszem. Pedig emlékeim szerint jó nagyot koppantam az igazgatói iroda padlóján. Sebaj. Legalább így abban a hitben érzem magam, mintha erre a puha valamire zuhantam volna. De az sem lesz meglepetés, hogy amikor Madam Pomfrey meg fog vizsgálni, tele leszek kék-zöld foltokkal.
Mondjuk nem lenne csoda. Annyit estem ma, hogy az lenne a csoda ha egyetlen kék-zöld foltom se lenne.
- Katnissnek másban rejlik az ereje mint neked, Harry. Bár a forrásotok ugyanaz. - kezdte el magyarázni a bölcs varázsló. Szinte láttam, hogy erősen forognak a fejében a fogaskerek, hogyan is mondja el Harrynek az igazat. Vagyis hogyan beszéljen rébuszokban úgy, hogy Harrynek azért mégis csak leessen valami. - Hogy a muglik álltal használt hasonlattal mondjam, Katniss egy katona. Egy nagyon jó és tehetséges katona. Hogyha kell akkor hadvezér is tud lenni. De mint mondtam, katonának a legjobb. Katnisst egyetlen gyilkos átok sem ölheti meg. A fekete mágia és mint láthattad az erős fény nem esik túl jól neki, de kibirja. Ő egy főnix. A főnixek mint példáúl Fakwes, örök életűek.
- Ezt azt jelenti...
- Igen, Harry. Azt jelenti. Hacsak ő maga véget nem vett saját életének, akkor igen. - mondta Dumbledore. - De drága fiam, azt sose felejsd el, hogy Katniss a családod része, tegyen bármit a közeljövőben.
- Megbízta valamivel ugye, Igazgató úr? - tért egyből a lényegre az öcsém. Azt hiszem a testvérem kezdi átlátni a lényeget, ami nem éppen kedvezett nekem. Azt hittem megállapodtunk az öreggel abban, hogy jobb ha az öcsém keveset tud rólam, vagy a feladatomról.
Nem kellet kinyitnom a szemem ahhoz, hogy magam előtt lássam Dumbledore mindentudó átható kék tekintetét, amivel most az öcsémre néz. Harry tudja, hogy nem tudhatja meg mi a dolgom. De attól még szeretné megőrizni magát abban a tudatban, hogy ő mindent megetsz azért, hogy én jól legyek.
- Tudom, hogy fontos amit csinál... de egyszerűen nem bírom nézni ahogy szenved. Mert szenved, Dumbledore professzor! - kelt a védelmemre Harry olyan vehemenciával amit tőle ritkán tapasztalni. - Tudom, hogy szenved és ezt maga is látja! Nem akarom, hogy szenvedjen! Azt akarom, hogy végre boldog családként éljünk együtt. Ő, Sirius és én. Ahogy megígértem. De Voldemort mindent elrontott! Katniss tavaly az életét áldozta értem, és hogyha nem teszi meg, akkor sose tudom meg hol van a nővérem. Katniss nekem a legfontosabb, Dumbledore professzor! És tudom, hogy titkolni akarja, de már Ron is észrevette, hogy nincs jól. Elegem van ebből! Tudni szeretném miért kell szenvedni a nővéremnek és miért nem lehet együtt a családom!
Harry széke hátracsapódott. Összerezentem tőle, de nem mutattam semmilyen jelét annak, hogy magamnál vagyok. Maradtam tovább ugyanabban a pózban, lassan véve a levegőt. Tudom, hogy nem jó dolog hallgatózni, de egyszerűen tudnom kellet, hogy mit válaszol erre Dumbledore. Egy kósza könnycsepp is utat tört magának csukot szememe keresztűl, amikor Harry azt említette, hogy mi hárman egy család vagyunk. Az én fejemben még két szeretet férfi volt benne a képbe. Viktor és Perselus.
Dumbledore nem szakította meg Harry kirohanását, amiben azt is elmondta, hogy menekítettem meg Hagridot az auroroktól és hogy vittem el McGalagony professzort, amikor négy kábító átkot szórtak rá. Az idős varázsló végighallgatta Harryt, majd amikor már egy kis ideje csend lett annyit mondott:
YOU ARE READING
The Resurrected Phoenix - Az Elveszett Iker II. Könyv (BEFEJEZETT)
FanfictionNa ja, feltámadtam. Ha egyáltalán létezik ilyesmi. Sokan mondják, hogy ez az egész igazából Dumbledore cselszövése, hogy megkedveltesse magát a néppel, és ő legyen a miniszterelnök. Nem mintha eddig bármikor nem kaphatta volna meg a minisztériumi sz...