19.fejezet

1.1K 73 12
                                    

Ugrok ide, repülök oda, akciózok fel alá, de nem hisz nekem a gyík vérű, ez van, akkor fussunk tovább!

A börtön nagyobb volt mint hittem. A halálfalókra hasonlító fekete csuklyás talárt hordtak akik őrízték. Grindelwald magamara hagyott egy tanács teremben Leonnal, hogy elintézhessen valamit. De utána, álítása szerint körbe vezet. Nem bírtam legyőzni kíváncsiságomat, ezért az ajtó előtt ácsingózó Leonhoz fordultam.

- Miért volt olyan ideges a mester, Leon? - kérdeztem kíváncsian. - Ki van itt aki olyan fontoss...

- Hallgass! - pírított rám. - Yasmine is jobb mint te! Ő legalább nem kérdezősködik állandóan.

- Az egy dolog, Leon. De engem a mester választott. Nyílvánvaló, hogy kiváncsi vagyok! - pöröltem én is játszva a hős szerelmest.

Leonnal pár pillanatig farkasszemet néztünk, mire megadóan felsóhajtott.

- Legyen. - mondta végül, de közelebb jött hozzám és figyelmeztetőleg felemelte rám a kezét. - De nem én mondtam el neked!

- Értettem! - vigyorogtam diadalmasan.

Leon megforgatta a szemét, majd ismét a szemembe mélysztette az övét.

- Hallottál már Albus Dumbledoreról? - kérdezte halkan. Gondolkodó fejet vágtam. Esküszöm, hogy előző életemben színész voltam!

- Azt hiszem olvastam már róla... Nem ő a Roxfort igazgatója? A britanniai iskolájé?

- De igen. - biccentett Leon. - A mester nagyon haragszik Dumbledorera. Nekünk csak annyit mondott, hogy Dumbeldore elárulta őt.   Tudod, nem csak ennyien vagyunk, mint akikkel találkoztál. Hanem több százan. Csak a legjobbak lehetnek a Mester közelében. Az egyik fiút, aki velünk egy rangban volt, a mester elküldte a Roxfortba, hogy kémkedjen utána. De ő is elárulta a mestert. Ez a Dumbledore valahogyan meggyőzte, hogy álljon az ő oldalára. Nagy hatalma van a fiúnak. Sárkányá tud változni. Majdnem megölte a Mestert! De mi legyőztük és ide zártuk. Információt kellet volna szolgáltasson Dumbledoreról, ehelyett elárulta a mestert!

Elhűlve meredte az előttem álló férfira, és szemem előtt egy nem régiben történ beszélgetés játszódott le.

- Főnix vagy, Katniss. Egy Főnix aki erősebb egy halandó mágusnál. Voldemort tisztában van a tényel hogy amíg ellene harcolsz, nem sok esélye van az egész világunk sötétbe borítására.

- Ezt nem értem. - ráztam meg a fejem.

- Rajtad kívűl két ilyen eset volt mint a tietek Harryvel. Viszont ott az egyik gyermek Sárkány volt, a Főnixet pedig bebörtönözték majd egy idő után méreggel tudtak végezni vele. A Sarkány még talán most is él, de hogy hol, annak még nem sikerült a végére járnom.

Ő az a Sárkány akiről Dumbeledore mesélt. Aki miatt ide küldött engem. Szóval mégis tudja, hogy hol van. Vagyis valamikor tudta.

- Pedig a mester tanította ki! - folytatta tovább Leon észre sem véve, hogy egy kicsit elkalandoztam. - A mester házában lakott, ő etette, ő ruháztatta és ez a hálája! A mester a sajátjaként nevelte amikor rátalált.

Kicsapódott az ajtó. Grindelwald nyitott be. Nem volt éppen nyugodt állapotában. Ami azt sem szépítte, hogy az arca arról árúlkodik, hogy Leon minden szavát hallotta.

- Ha még egyszer ki mered ejteni annak a bolond, áruló fajankónak a nevét az én területemen, a nevemre esküszöm, hogy nem éled meg a holnapot! - mennydörgte a dühös férfi.

The Resurrected Phoenix - Az Elveszett Iker II. Könyv (BEFEJEZETT) Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora