3.fejezet

2.6K 135 54
                                    

Máshol vagy, máshol jársz. Hang szól hozzád... Hallatlan... Suttogás mely feléleszt. Gyerünk szívcsüccs munka van!

Viktor megsimogatta Katniss arcát. Ő volt az egyedüli a csapatból aki könnyebben megszokta Katnisst. S ő volt most az is, aki elnézést kérni indult az egész csapat nevében. A Roxfort igazgatója talált rá, amikor ő Larissat és Rubent kereste. Azt hitte Katniss még velük van. De aztán Dumbledore akire mellesleg pálcát is rántott elmondta azt, hogy hol van most Katniss és mi történt vele. Emlékszik, hogy annyira dühös lett, hogy nem vigyáztak az ő szeretett Arayájára, hogy majdnem csontig átkozta Dumbledore de az megálította. Azt mondta neki, hogy csaki ő segíthett Katnissen. Azzal a szeretettel ami neki van. Azzal, amivel éveken keresztül egymás melett éltek. Csak egy gond van azzal a szeretettel, hogy az a szeretett már megváltozott. Ő már akkor tudta. Tudta amikor meglátta. Látta magukat Teoban és Hannahban. De nem mert lépni. Aztán meglátta a Kupa döntőn Hermionét... De a lány feleannyira sem tetszett neki mint Araya. Csak ki akarta próbálni, hogy a lány hogy érez iránta. És ami a legfurcsább támogatta az ötletett. Teo ezt úgy magyarázta neki, hogy csak annyit szeretne, hogy boldognak lássa. Mert az neki is boldogság. Furcsa egy lány, de épp azért szereti. Mert ilyen furcsa. S most, hogy végre ki akarta mondani, hogy szerelmes belé, Araya találkozott Georgéval. És együtt vannak. Ő hiába haragszik a George fiúra, el kell fogadja Araya/Katniss döntését. Nem akar nek ártani.

- Jajj, Katniss! - sóhajtott fel a srác, s megpuszilta a lány homlokát, majd leült mellé az ágy szélére. A szobában sötétség uralkodott. Csak egyetlen egy gyertya éget az ágy meletti kisasztalon. Ennek a fényében elővett egy borítékot, és felbontotta. De mielőtt olvasni kezdett volna, halk, visszafolytott hangon beszélni kezdett bolgárúl.

- Miután elemnetél, a mi mind egyszerre tértünk észhez. Veszekedni kezdtünk, hogy ki bántott téged a legjobban. Rájötünk, hogy mennyire bolondok voltunk, és azonnal utánad akartunk indulni. De aztán Brany megálította minket. Hiszen hiába rontunk mind rád, ha nem tudunk mást mondani, csak annyit, hogy bocsánat. - mondta. - Ez pedig nem elég. Mi mind tudjuk. Dim visszaküldte a felmondó leveledet. Nem fogja elfogadni tőled. Dumbledoreval pedig lebeszéli, hogy kijöhess a sulidból. Majd én megyek érted. Most pedig had olvassam fel neked a fiúk levelét:

A kivett borítékból most előhalászta az összehajtogatott pergament, és halk, folytott hangon olvasni kezdte.

Kedves Katniss!

Tudjuk, hogy a bocsánat nem érdemel a tettünk. Mégis kérve kérünk, hogy gyere vissza hozzánk. Dim nem fogadja el a felmondási leveled. Viktor majd beszél Dumbledore professzorral ha akarod akkor mindig akkora tesszük a meccseket amikor esszéket kell beadjál. Nagyon mocskok voltunk veled, amit sajnálunk. És ami a legrosszabb az egészben, hogy apád tettei miatt hibáztattunk, amikor neked ahoz semmi közöd. Felfogtuk, hogy te nem vagy, ugyanaz mint aki ő. Sohasem voltál. Nagyon örülnénk ha vissztérnél hozzánk Katniss. S hogy bizonyítsuk, hogy nem érdekel milyen a külsöd, esküt teszünk neked, hogy amikor eljön a harc ideje, a Bolgár Nemzeti Kviddicsapat a te oldaladon fog kűzdeni a sötétség ellen. Bármikor hívsz minket, mi ott leszünk. Eskünk halálunkig érvényes!

- Ezt írták a fiúk közösen, de nekem is lenne még néhány szavam hozzá. Szeretlek, Katniss Potter. Te más vagy mint a többiek. Te vagy az egyedüli lány aki nem a dijaimat szereted, hanem engem. És ez számomra a legfontosabb. Mert tudom, hogy szeretsz. Nem titkolhatod. De George Weasley is szereted. Tudom. De lehet egyszerre két embert szeretni. Kérlek, Hercegnőm! Ébredj fel!

És előre hajólt, hogy megcsókolja Katnisst. De még azelőtt Katniss szeme kippattant és szorosan ölelte át gyönge kezeivel Viktort. A fiú aki nem éppen erre számított, mégis örömmel vette tudomásúl, hogy sikerült felébresztenie a lányt.

The Resurrected Phoenix - Az Elveszett Iker II. Könyv (BEFEJEZETT) Onde histórias criam vida. Descubra agora