írói utószó - köszönetnyílvánítás

882 36 11
                                    

Heló drágáim! Igen, elérkeztünk ennek a könyvnek is a végére. Nagyon örülök az állandó támogatásaitoknak: a csillagozásoknak, a kommenteknek és minden egyébnek amivel támogatjátok a könyvek folytatását. 

Katniss története itt sem áll meg, s bár több furcsaság lesz az elkövetkező könyvben, mint ahogyan azt eddig tapasztalhattátok. De akkor kezdjük is az elején. A profilomon 2020.12.31 meg is találhatjátok a folytatást Fekete Angyal - ELVESZETT IKER III. könyv néven. És van itt még egy kis kedv csináló a tovább olvasáshoz. Ez igazából egy trailer és egy rövid összefoglaló egyben. 

(ha szeretnétek, hogy még csináljak ehhez hasonló videókat, akkor kérlek lájkoljátok majd a YouTube-on ezt a videót)

FEKETE ANGYAL - ELVESZETT IKER III. (Harry Potter fanfiction)

"Katniss Lily Potter feje felett összecsapnak a hullámok. Az ifijú főnix a lehető legnehezebb feladatott kapta Dumbledoretól. Neki kell elvégeznie azt a piszkos munkát, amit egyetlen embernek sem kellene. Az ő része a nagyobb jó elérésében, több mint a fele az egésznek. Ő a csali. Egyszerre több szerepet játszik, de vajon megleli mindeközött önmagát? Vagy annyira el kell fednie igaz valóját, hogy már nem is fog rá emlékezni?

Tarts velünk az utolsó nagy csatában és ígérem megtudod!

" - A főnix kitárta szárnyait. Már nem csak egy madár, hanem egy angyal."

" - Mostantól ehhez a családhoz tartozol Katniss. - mondta Piton. - Halálfaló vagy.

" - Dumbledore embere!„

" - Carrow! Meg se forduljon a fejedben, hogy egy ujjal is hozzá érhetsz a diákokhoz. - mondtam fagyosan. - Ha át akarod szabatni a képed egyenesen hozzám gyere. Ha pedig nevelni akarsz kínozd meg.„

" - Harcolni akarsz velük, Tom? - kérdeztem fagyosan. Gúnyos mosolyra húztam az ajkaim. - Meg akarod őket kínozni, hogy már ők maguk kérjék a halált? Hát jó! De csak miután végeztél egy főnixel!"

Ez a könyv az Elveszett iker sorozat harmadik, azaz valószínűleg utolsó könyve.

Első része: Elveszett Iker - Két tűz között
Második része: The Resurrected Phoenix (A feltámadt főnix) - Elveszett Iker

!!! MINDEN SZERZŐI JOG FENNTRATVA !!!

A saját karaktereimmel nem szívesen látnám más könyvben, se a történet szálamat.

A történet elején rögvest átugorjuk a hatodik Roxfort-i évet. Bár furcsa lesz, ne aggódjatok. Villanásokból fogjátok majd megtudni mik történtek.

Az előzőekhez képest, fontosnak tartom, hogy szóljak, trágár szavakat, erőszakos jeleneteket és esetleges (nem biztos, de a rész elején mindenképp szólok) szexuális tartalmat is olvashattok. Senkinek nem akarok én a megrontója lenni. Hiszen tudom, hogy az aki ilyesmit akar olvasni vagy nézni, az bárhol másutt megtalálja.„

Remélem annyira élvezitek majd nézni a videót, mint az egyik barátom és én megcsinálni

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Remélem annyira élvezitek majd nézni a videót, mint az egyik barátom és én megcsinálni. További jó pihenést nektek a szünetben! Találkozunk 2020.12.31-én!

Tsók

Bogi

The Resurrected Phoenix - Az Elveszett Iker II. Könyv (BEFEJEZETT) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora