Tanıtım

5.9K 131 13
                                    

'O gözlerle bakma bana öyle. Dokunursan bana yanarım cehennem ateşi gibi. Öldürdün sen beni! Bari rahat bırak ruhumu. O ellerle bana dokunursan , o yalanlar söylediğin sesinle ismimi azına alırsan bu sefer ruhumda yanar ateşinde. Şimdi tüm Mardin şahit senin günahına. Bundan sonra sana susmak bana gitmek yakışır. Zira gitmezsem yakarım seni. Ben yandım yanacağım kadar. Sen yaktın yakacağın kadar . Gitmeme İzin Ver ağa!' genç kızın acı feryadı düştü adamın yüreğine. Bir sözle yıktı kız bu koca çınarı. Bir sözle alev aldı adamın çıkmaz sokakları. Ama adam düşünemiyordu onsuz bir nefesi. Adamın gürleyişi doldurdu kulakları . Yağmuru olması için dileniyordu kadına bu koca adam. Günahının bedelini kaybetmekle ödeyecekti, bunu biliyordu Azat. Bunu hissediyordu iliklerine varana değin. 

 Yıkılıyordu adamın şehri. Kül oluyordu hayallerinden olma binalar. Bir tufan gibi yükseliyordu korkuları ve depremlere gebeydi kaybedişi .Son çırpınışlardı bunlar. Kaderin perdeyi kapatması an meselesi iken bütün Mardin şahit oldu kudretli bir tanrıçanın yok oluşuna. Şairler küsüyordu kaleme, piyanonun beyaz tuşları sessizliğe mahkum kalıyordu, sarsılıyordu gök kubbe ve acıyla haykırıyordu aşk. Kardelenin kaderini yaşıyordu kadın, soğuk kışa mahkum kalmış kalbiyle. 

' Mardin'in üç kapısı var. Biri girmek için bu şehre ikincisi ise çıkmak kaçmak için bu şehirden ve kurallarından . Üçüncüsü ise bu konağa girmek için. Ama bu konaktanda benden kaçışın yok ! İzin vermem gitmene!'


Gitmeme İzin Ver (Kaderle Kumar Serisi 1. Kitap )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin