11-3 yıl

1.8K 64 3
                                    

Seni unutmak benim için Sözlerini unutmak gibi en sevdiğim şarkının .

Ashraf Anoushivan

Azat kızın lafları ile kaşlarını çattı. Bunu yapamazdı ona düşman olmazdı! Azat kızın koluna uzandı tam o sırada Ashrafın surtının butuştuğunu gördü. Bakışlarını kollarına çevirdiğinde yanıkları gördü. Ashrafı hızla omzuna attı. Ashraf neye uğrafığı şaşırmıştı. Sırtına en güçlü yumruğunu attı. Azat bir an için sırtındaki bir kaç kemiğin kırıldığını zanneti. Bu kız nasıl böyle güçlü olabilirdiki! Hızla odaya girdi. Kızı çift kişikik siyah yatağa atarken komidinin içinden merhemi kaptığı gibi kızın üstüne abandı. Ashraf gözlerini irice açarken hırladı. 'Kalk üstümden Demirbüken!' 'Kalkmıyorum Demirbüken!' 'Ben Demir büken değilim!' 'Nüfus cüzdanında ne yazıyorda o dur! Bu yüden sabit dur ve merhemi sürmeme izin ver!' 'Kalk üstümden' 'Hayır rahat dur' Ashraf Azata bakıp dişlerini sıktı. 'Kalk üstümden' Azat halen kızın koluna kremi dağıtıyordu. Kız gözlerini kapatıp Azatın her dokunuşunda titreyen ruhunu yok saydı. Aşkın yakarışlarını yok saydı. Azat merhemi sürmeyi bitireli çok olmuştu ama Ashrafın yumuşak tenine dokunmak iyi hissetiriyordu. 'Bittimi?' Azat kızın üstünden inerken kafasını salladı. 'Sevindim şimdi defol odadan!' Azat yavaşça yatağa girip uzandı. 'Ben bu odadan çıkmam. Anlaşmamızda birlikte uyumak vardı. ' 'Evet vardı ama sen! Sen benim en değerli varlığımı yaktın!' Azat yatakta oturur pozüsyona geldi. 'Bir sor neden yaktım diye?! Yaktım çünkü benim olanın başka bir erkeğin izini taşımasını istemiyorum! Seni sadece kendi siyahıma boyamak istiyorum! Ama sen başka bir erkeğin siyahını leke ediyorsun kendine!' Azat adeta patlamıştı. Ashraf kulaklarına dolan kelimeler ile sinirinin şahlandığını hisseti. 'Sen onun siyahına leke diyemzsin! Benim lekem sensin! ' Azat aklını kaybetti resmen. Kızı hızla yatakta kendi altına alrken Ashraf buz kesmişti. 'Ben lekeyim öylemi?! Madem ben lekysem sende benim yatağımda kırmızı bir leke bırakmak istersin!' Ashraf ruhunun çekildiğini hisseti. Azat kızın onu itmesine fırsat dahi vermeden kızın dudaklarına yapıştı. Ashrafın beyni dururken arzular tüm beniliğini ele geçirdi. Azatın öpüşüne karşılık verdiğinde Azat dahada hararetli öpmeye başladı. Dili Ashrafın diline deydiğinde Ashrafın vücudu gerildi. Ve gözlerini hızla açtı. Ne yapıyorduki?! O Pusata ihanet ediyordu! Gözlerinden bir iki damla yaş yastığa düşerken Azat hafifçe geri çekilip kıza baktı. 'Sevemezmisin beni. Ha deneyemezmisin?' Ashrafın kalbi evet demek istesede beyni ve kalbinin bir bölümü hayır diyordu. 'Denerim' Azat kızın bu sözcükleri ile adeta yeniden doğdu. Kızı kollarının arasına alırken saçlarını okşadı. Ashraf ise halen dediği şeyin şokundaydı. Az önce ona dememeişmiydi arkanı kolla artık düşmanız. Nasıl bu kadar kolay vaz geçebildi söylediği sözden!

2 hafta sonra

Ashrafın yüreği ve aklı amansız bir çatışmada iken Azat her bir saniye kızın kalbindekisurları feth edip onu kendine bağlıordu. Ashraf ise geçmişin anılarını her saniye kalbne gömütor ve Pusatın anılarında derinleşmesine lakin duyglarında silinmesine tanıklık ediyordu.

SAbahın ilk ışıkları Azatın gözleirne vururken Ashrafın minik kollarının onu sarmaladığının farkına vardı. KEyifle gülerek kızın saçlarına bir öpücük kondurdu. Ashraf gözlerini aralarken belkide ilk defa rahat bir uyku uyumuştu. 'Ashraf. HAdi kalk. Bu gün istanbula gdiyoruz' Ashraf uyku mamurluğu ile siyah gözlere bakıp sırıttı. 'BEnim yerim rahat yaa' LAkin Azatın üstünde uyuduğunun farkında değildi. Gözleri hızla açılırken geri kaçtı. Ve yataktan yere düştü. Azat koyu bir kahkha atarken Ashraf hızla banyoya girdi. Ashraf kapının arkasında yere çökerken fısıldadı. 'Bana ne oluyor?'

İstanbul bir çok insana ev sahipliği yaparken tarihin tüm gorkemiyle kuşatma altına alan şehir. Güneşin zamanında kilise çanları ile doğduğu şimdi ise ezan sesleri ile demlenen şehir. İki kıtayı birbirine bağlamak kalmayıp gönülleri bağlayan şehir. Gündüzleri civil civil olup geceleri nice günahkar ev sahipliği yapan şehir.  Bu şehirki ne hükümdar ne güç gösterileri ne aşklar görmüş.  Bu şehirki Süleymanın Hürreme olan aşkına tanıklık etmiş. Her bir toprağında ayrı bir hikaye yatan bu şehir şimdi yeni bir oyuna tanıklık ediyordu.

Gitmeme İzin Ver (Kaderle Kumar Serisi 1. Kitap )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin