16. rész

4.6K 158 73
                                    

- Köszönjük kedves nézőinket. Amelia Sparks vagyok, a London News műsorvezetője. Ma egy különleges vendéggel kedveskedünk Önöknek, aki nem más, mint Tom Hiddleston! - hallottam meg Amelia hangját, mire elindultam a színfalak mögül a stúdióba. Helyet foglaltam az egyik fotelben, a nővel szemben, majd intettem egyet mosolyogva a kamerákba és a mögöttük elhelyezkedő közönségnek, akik hangos tapssal és ovációval fogadtak.

- Szervusz Tom. Köszönjük, hogy elfogadtad a meghívásunkat a műsorba - kezd bele a nő.

- Megtiszteltetés, Amelia - mosolygok rá. Ezután beszélgettünk mindenféléről, a karrieremről, filmjeimről, szóba jöttek más színészek is, sokat nevettünk közben, Aztán jött a számomra legkevésbé várt rész.

- Szóval Tom, térjünk egy kicsit rá a magánéletedre is, ha nem gond. Bizonyára tudod, hogy mostanában felröppent a pletyka, hogy barátnőd van. Mi az igazság? - húzta fel kacéran a szemöldökét.

- Nos, igen - hajtottam le a fejemet elhúzott szájjal. - Már vártam a kérdést. Az első erről szóló cikket tegnap láttam, de azóta sok másikat is volt szerencsém. Azt kell, hogy mondjam Amelia, a pletykák nem hazudnak, ugyanis egy hónapja boldog párkapcsolatban élek az én gyönyörű barátnőmmel - közöltem boldogan.

- És ennek a szerencsés lánynak neve is van? - érdeklődött tovább.

- Igen van. Ashley Roberts a neve - nyögtem ki nagy nehezen.

- Hölgyeim és Uraim, első kézből hallhatták a vallomást - fordult a kamerák és a közönség felé. - De van ám egy meglepetésünk még a számukra, ugyanis az említett hölgy itt tartózkodik a stúdióban, arra várva, hogy mikor hívjuk be. Azt hiszem, eljött az alkalom. Ashley, befáradnál üdvözölni a nézőket? - szólt ki a színfalak mögött tartózkodó barátnőmnek. Nem telt bele két másodperc, Ashley kecses léptekkel sétált be, minden kamera rá irányult. Intett a nézőknek, majd helyet foglalt mellettem fülig érő mosollyal. Megfogtam a kezét és összekulcsoltam az ujjainkat, majd az ölembe húztam azt.

- Üdvözöllek, Ashley. Köszönöm, hogy itt vagy - folytatta a műsorvezető.

- Megtiszteltetés Amelia - vágta rá a lány.

- Szóval, hogyan ismerkedtetek meg Ashley? Elmeséled? Vagy Tom, te szeretnéd elmondani?

- Hát, elég érdekesre sikeredett a megismerkedésünk - kezdett bele barátnőm. - Aznap költöztem ide Londonba egy barátnőmmel, majd elmentünk egy kávézóba, ahol, amilyen szerencsétlen teremtés vagyok, sikerült összeütköznöm valakivel és majdnem fellöknöm. Ez a valaki Tom volt. Szóval igazából szó szerint egymásba botlottunk - nevette el magát a végére. Az emlékek hatására szélesen vigyorogni kezdtem.

- Igen, de ha nem kaplak el, te borulsz fel, nem én - szóltam közbe.

- Ez aztán a nem mindennapi első alkalom - mondta Amelia. - Hogy volt utána?

- Összefutottunk második alkalommal is, amikor is elkértem a telefonszámát, majd randevúra hívtam őt. Már akkor tudtam, hogy ő kell nekem, azonnal megfogott a kisugárzása, a szépsége és a természete. Randi randit követett, teljesen beleszerettem, míg végül megkérdeztem a nagy kérdést, hogy lesz-e a barátnőm, ő pedig igent mondott. Azóta pedig nagyon boldogok vagyunk együtt - szorítottam meg az ölemben tartott kezét, mire rám mosolygott.

- Ez nagyon romantikus! Főleg ez a vallomás, hogy mit szeretsz benne. Na és te, Ashley? Szereted Tomot? - tette fel a kérdést Amelia.

- Mindennél jobban - vágta rá a barátnőm szerelmes pillantást vetve felém, amit viszonoztam.

A kor csak egy szám (Befejezett)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon