21. rész (18+)

6K 178 51
                                    

Aki nem szereti az olyan jeleneteket, ami 18+, az nyugodtan átugorhatja ezt a részt, mert úgy írom, hogy nyugodtan kihagyhatja. Ezzel arra akartam felhívni a figyelmeteket, hogy ez a rész csakis ezt fogja tartalmazni.






Jól gondold meg!







Én szóltam!






Jó olvasást!






Amint ezt kimondtam, Tom éhesen csapott le az ajkaimra, miközben elkezdett hátrafelé tolni, amíg bele nem ütköztem a falba. Ekkor a combom alá nyúlt és felemelt, továbbra is a falnál tartva engem. Szenvedélyesen csókolóztunk, majd Tom elindult be velem a szobámba, ahol egy pillanatig elszakadva óvatosan az ágyra fektetett, ő pedig fölöttem tartotta magát és folytattuk, ahol abbahagytuk. Átkaroltam a nyakát, ő pedig a pólómat felhúzva, az oldalamat kezdte simogatni. Beleborzongtam az érintésébe, még soha senki nem ért így hozzám és ez egy picit megijesztett. Tom megérezhette a hezitálásomat, mert elhúzódott tőlem.

- Ha nem szeretnéd, abbahagyhatjuk, tudok rád várni - mondta mélyen a szemembe nézve.

- Szeretném - biztosítottam, majd visszahúztam magamhoz.

Elkezdte a nyakamat behinteni apró csókokkal, mire halkan felsóhajtottam a jóleső érzéstől, egy helyen pedig meg is szívta azt, aminek reggelre biztos, hogy nyoma marad. Félrehúzta a felsőmet, így már a vállam is szabaddá vált, de Tom megfogta a póló alját és inkább egy egyszerű mozdulattal áthúzta a fejemen és félredobta. A mellkasomtól kezdve haladt lefelé a hasam aljáig, akkor pedig a nadrágomat megfogva azt is lehúzta rólam. Elhúzódva tőlem végignézett rajtam.

- Gyönyörű vagy - mondta ki egyszerűen. Elmosolyodva hajoltam hozzá, hogy megszabadítsam őt is a felesleges ruhadaraboktól. Kigomboltam az ingjét, majd lassan lehúztam róla, így elém tárult izmos felsőteste. Mivel a derekamon ült, könnyedén pusziltam végig azt, érintésem alatt megfeszültek az izmok. Kicsatoltam az övet, majd a nadrágot lehúzva, kockahasát simogatva hívtam egy újabb csókba. Kezeit felcsúsztatta derekamról a hátamhoz, majd a melltartóhoz nyúlva kicsatolta azt. Lassan lehúzta rólam, mire magam elé kaptam a kezeim.

- Ne szégyelld magad, előttem nem kell. Tökéletes minden porcikád - súgta a fülembe és lassan elemelte a kezeimet. Egyik mellemet a kezébe fogta, másikat pedig a szájába véve kezdte el kényeztetni, mire felnyögtem az ilyesfajta kényeztetés miatt. Egy kis idő után lejjebb csúszott rajtam, majd a combjaimat kezdte belepni puszikkal, mígnem megfogta a csipkés alsóneműmet és le nem húzta rólam. Elért az érzékeny részemhez, amit azonnal kényeztetni is kezdett. Hangosan felnyögtem a jóleső érzéstől és beletúrtam szőkésbarna fürtjeibe. Hangosan nyöszörögtem, mikor éreztem, hogy közel a gyönyör, Tom elhúzódott tőlem és a szemembe nézett.

- Tom - suttogtam. - Én még... Én még nem... - kezdtem bele, de közbevágott.

- Te még szűz vagy? - kérdezte meglepődve.

- Igen - vallottam be halkan.

- Oh... - sóhajtotta, majd tekintetével mélyen az enyémbe nézett. - Biztosan szeretnéd? Most még megállhatunk, nem kell erőltetni - kérdezte figyelmesen.

- Biztos - csókoltam meg. Ekkor leszállt rólam, lehúzta magáról a boxert, majd a nadrágjához ment, aminek zsebéből kivett egy kis négyzet alakú dolgot, kibontotta és felhúzta férfiasságára, aminek a mérete eléggé figyelemre méltó volt. Visszafeküdt fölém.

- Óvatos leszek, vigyázok rád. Ha fáj, szólj és megállok - mondta védelmező tekintettel, melyben mérhetetlen vágy és szeretet mellett enyhe aggodalom csillogott. Megéreztem férfiasságát, ahogy lassan belém hatolt, de a fájdalomtól felszisszentem. Tom rögtön megállt és láttam a tekintetében, hogy be akarja fejezni.

- Folytasd kérlek - mondtam gyorsan. Megadóan bólintott, majd teljesen belém hatolt. Nagyon fájt, egy-két könnycseppem is kicsordult, de lassan kezdtem megszokni. Tom lecsókolta az arcomról a könnyeket, majd óvatosan elkezdte mozgatni a csípőjét. Az elején nagyon kellemetlen volt, de ezt lassan felváltotta a jóleső érzés. Egy jó ideig csak hangos nyögéseink hallatszottak, majd mikor éreztem, hogy közel járok, Tom dereka köré kulcsoltam lábaimat, majd egyszerre merültünk el a gyönyör édes világában. Egy idő után Tom mellém feküdt és betakarta mindkettőnket.

- Nagyon fájt? - kérdezte halkan.

- Az elején egy kicsit, de aztán elmúlt.

- Sajnálom.

- Ne sajnáld. Tökéletes volt. Köszönöm - simítottam meg az arcát.

- Örülök, hogy én vehettem el az ártatlanságodat - mosolygott rám boldogan.

- Én is - bújtam hozzá, fejemet a vállára hajtottam, ami után elnyelt minket az álmok világa.




Ez volt életem első ilyen írása, az alapján, amiket csak könyvekben/történetekben olvastam. Szóval kérlek, fejtsétek ki a véleményeteket arról, hogy milyen lett, mert nagyon kíváncsi vagyok rá :D

Időközben felkerült egy újabb történetem, Rejtett vágyak címmel. Harry Potter témájú, egy fejezetes kis novella, nagyon örülnék neki, ha azt is elolvasnátok. Akinek tetszett ez a rész, annak biztosan tetszeni fog az is, mert abban is van ilyen jelenet (most elspoilereztem, na mindegy 😂). Kérlek nézzetek rá, jól jönnének arra is a pozitív visszajelzések, hogy jól csinálom-e az írást és megéri-e folytatni. Köszönöm mindenkinek az eddigi megtekintéseket és Vote-okat, már majdnem 10K-nál tartunk, te jó ég! Ezt mind nektek köszönhetem, hálás vagyok érte. Remélem ez a szám még gyarapodni fog, mivel jönnek még részek!

Kitti

A kor csak egy szám (Befejezett)Where stories live. Discover now