Bakugo~
Boże. Ale ładnie mi w tej sukience. Tak jak Kiri w tęczy. O shiet reszta idzie... No to idę do kuchni by nastawić wodę na zupki. Ale gdzież jest czajnik. Może na parapecie... Nie tu go nie ma, ale jest piórko... Takie od gitary. Ej, ja je chyba już widziałem. Może Kyoka ma takie samo. Kto wie?
-Hej Bakugo! - powiedział Deku.
-He?
-Chodźcie wszyscy tutaj! - zawołała kosmitka.
Po tym wszyscy w piżamkach weszli do głównego pokoju i usiedli w kółku. W tym Aizawa. O nie... Ja już wiem co tu się dzieje.
-Skoro gospodarzem jest Eijiro to niech on pierwszy kręci - rzekła krótkowłosa muzyczka, wyciągając z plecaka szklaną butelkę.
-No to zaczynajmy! - dokleił lepa.
Kirishima położył butelkę na środku i powiedział.
-Z tego względu że wszyscy nie możemy spać w jednym miejscu to wylosujemy kto z kim, po 3 osoby a potem ustalimy gdzie
-Dobry pomysł Eijiro! - powiedział Deku.
Świetnie... Po prostu genialnie... Już się boję, ale nie ma karła więc może nie tak źle.
Pierwszy obrót butelki wybrał żabcię, potem zboczonego kabla a kolejny żółtego kokona. Współczuję Tsuyu, albo jednak nie. Nauczyciel ją obroni.
Kolejną partią był Deku, Mina i Sero.
Oj teraz będę ja... No i się nie myliłem. Ale nie jest źle! Oprócz tego że nie będę z nerdem to miałem spać z moją kruszynką oraz z tym nowym, przystojnym.- O! Zostały nam całkiem przypadkowo nasze dwie gwiazdeczki!
Po tych słowach Kaminariego, Kyoka przywaliła mu a ta ładna, wysoka zrobiła się czerwona, po chwili to samo stało się z muzyczką. O boże... Mój ship się spełnią! Uwielbiam mangi Yuri. A w prawdziwym życiu? U HU HU!!
To znaczy... Miło by było się tulić to wysokiej, te je duuuże części ciała co najbardziej podniecają chłopaków. Szkoda że lesba... ;>
-To teraz prawda i wyzwanie! - przerwała nie ręczną ciszę Mina.
-Ja kręcę - powiedziała Yaoyorozu.
Padło na róziowom purchaweczkę.
- Biorę prawdę!
-Hm... Który z chłopaków jest najbardziej atrakcyjny?
- Um... Atrakcyjny, to Bakugo ale jeżeli chodzi o charakter to Kirishima, jest taki "męski" hehe!
-Spadaj Ruraraka - warknąłem.
Ona zakręciła i wypadło na Kirishimę.
-No to co?
-Ja jako mężczyzna biorę wyzwanie
-Oki...
Ona podeszła do Kirishima i coś mu szepnęła do ucha po czym poinformowała o czymś Minę i Aizawę mrugnięciem oka. Czerwonooki był zakłopotany i troszkę zawstydzony. Ciekawe o co chodzi.
Po chwili on wstaje i do mnie podchodzi.
-Bakugo przepraszam...
-Za co idio-
Przerwał mi w dokończeniu zdania dotyk jego ust na moich...
-PSTRYYK~
Odchylił się tak że nasze usta się rozstał. Trochę szkoda... Czekaj. Mina i Aizawa zrobili zdjęcie. Zakurwie ich ale najpierw mam coś innego do załatwienia.
-Hej Kirishima... Ja też przepraszam
-Ale ty nic-
Odwzajemniłem jego pocałunek. Deku był nieco speszony i chyba miał zamiar się rozpłakać. A on... Zamknął oczy i z pod jego powiek wpłynęły łzy. Co ja zrobiłem źle?!! To już 2 raz! On je wytarł i usiadł na wcześniejsze miejsce.
-Oooo!! - włączył się fangirl Kosmitki i Ruraraki. Co za patologia...
-Teraz ja kręcę! - powiedział Kiri.
Wypadło na Momo. Oj to teraz będzie zabawnie.
-Prawda!
-To... Czy czy chciałabyś być z Kyoką?
No to mają. Ta odpowieć zależy od : albo utraty przyjaciółki która chciałaby czegoś więcej albo nad jej reputacją. Ona mimo wszystko wybrała 'przyjaciółkę'.
Podeszła do niej, złapała za szyję i pocałowała namiętnie ale... Jednak delikatnie.W moim umyśle ~Bakuś *krew z nosa* wymyślający podniecające scenki z Kyoką i Yaoyorozu w rolach głównych~
-Ah... To taka piękna chwila! - Mina.
-Yhym! Będziemy was wspierać - dodał Sero.
-Ja jako nauczyciel jestem za~ ale teraz kończymy to i róbmy zupki chińskie~~!
Kirishima zaprowadził prawie wszystkich na poddasze. Wszystkich oprócz 2 gruchaczy (Słownik Bakugo: gołąbków) i mnie.
Dziewczyny rozmawiały na balkonie, a sam ja zacząłem stawiać czajnik i garczek z wodą gazie. Kirishima zszedł na dół i zaczął mi pomagać. Dobry z niego chłopak, jak na człowieka.
+++++++++++++++
Je je jeee!!! ~ Jeden z moich lubianych shipów już prawie spełniony! A nad tym 2 trzeba popracować💖 i być cierpliwym.Do wszystkich Mordeczek:)
Życzę miłego czytania kolejnych rozdziałów które się za niedługo pojawią!!! ~
CZYTASZ
(La Da Dee) __Tylko ja i Ty |(KiriBaku~)|
FanficUWAGA! ważne info. niżej! Kirishima spokojnie żyje własnym studenckim życiem. Pewnego dnia spotyka chłopaka z nowej szpanerskiej akademii U.A. który najwidoczniej go zaintrygował. Okazuje się, że młody blondyn posiada więcej sekretów oraz problemów...