2 седмици по-късно
Гледна точка на Алисън
- Липсваше ми това просто да си стоя и да си те гушкам, докато си почиваме. - Хари целуна бузата ми, а аз се усмихнах. - Липсваше ми всичко, но най-вече ти самата. - гушна ме още по-силно, а аз се засмях леко.
- Сега съм тук. - погледнах го.
- И няма да те загубя отново. - целуна челото ми и след това се излегна по гръб, а аз облегнах глава на гърдите му.
На кратко, последните две седмици Хари все пак прекара в Англия. Дефакто замина още на следващия ден, след като се събрахме, защото нямаше особен избор. А и трябваше да уреди всичко там и да говори с мениджъра си относно завръщането му в Калифорния. Не знам подробности, но две седмици по-късно в крайна сметка официално се нанесе в къщата си тук, отново. Пристигна вчера сутринта и още вечерта успяхме да се видим, даже останах и за презнощта, защото днес е събота.
Не мога да опиша колко съм щастлива с думи. Последния месец и нещо беше ужасно хаотичен и динамичен, но определено не се оплаквам, защото в крайна сметка е важно как завършиха нещата. Определено са в наша полза и наистина се надявам нещата да продължат да се развиват добре. Все още ми е трудно да осъзная, че с Хари сме отново заедно и че той се върна да живее в Лос Анджелис, а усмиваката не слиза от лицето ми. И все пак този път наистина се стараем да не прибързваме с всичко, точно затова взехме решението засега да живеем поотделно. Така всеки ще си има и лично пространство, въпреки че аз в момента определено не искам такова. Искам Хари през цялото време, но не мисля, че трябва да бързаме и с местенето в един дом отново, все пак току що се събрахме. Но ще видим какво ще стане, обикновено нещата при нас никога не се развиват по план. Както и да се развият обаче се надявам всичко да бъде наред между нас. Ужасно съм щастлива!
- Какво ще закусваме? - попитах го, защото преди малко се събудихме, а беше почти 11:00 часа.
- Тук няма нищо, ще трябва да излезем. - отвърна.
- Ами хайде да се оправяме тогава. - надигнах се леко.
- Първата ни сутрин заедно и ти бързаш да ставаш. - въздъхна, а аз се засмях.
- Гладна съм. А и имаме цял ден заедно. - все пак станах от леглото и побързах да си облека бельо, защото бях гола.
YOU ARE READING
Love Story: Happily ever after
Teen Fiction*Продължение на Our Love Story* Последната глава на тяхната история. Дали най-накрая ще бъдат щастливи заедно или нови предизвикателства ги чакат зад ъгъла? Вярно ли е, че на някои хора им е писано да бъдат заедно и това важи ли за Хари и Алисън? Дв...