На следващия ден
Гледна точка на Алисън
Вчера с Хари изобщо не си говорихме, гледахме да не седим в една стая и като цяло обстановката беше много напрегната. За първи път ни се случваше да сме в подобни отношения и е направо ужасно. Не бих могла да издържа на това още две седмици, точно затова смятах да отида на хотел, за да не сме в една къща. А и все пак това си е неговия дом, вече нямам работа тук. Така или иначе, доколкото разбрах късаме, дали ще си кажем "чао" след две седмици или сега не е от голямо значение.
- Смятам да отида на хотел. - казах, когато влязох в дневната, защото той седеше на дивана в момента и правеше нещо на лаптопа си.
- Моля? - моментално го остави на масата и ме погледна.
- Не мога просто да остана тук още две седмици. Некомфортно е и за двама ни.
- Може би си права. - съгласи се, което леко ме разочарова. Не мога да повярвам, че ще ме остави да си тръгна още сега, но няма да си помисли и за секунда за варианта с връзката от разстояние.
- Ами значи...
- Аз ще отида на хотел. - стана от мястото си.
- Не говори глупости. Това си е твоята къща.
- Оставаш тук и точка. Ако някой ще ходи някъде това съм аз. - каза ми.
- Хари, стига...
- Изобщо не се опитвай да ми противоречиш относно това. Ще останеш тук, докато... - не си довърши изречението сякаш умишлено. - Аз ще отида на хотел, вероятно наистина имаме нужда от малко време насаме. Но настоявам да останеш тук, все пак по мое желание се премести и не мога да те оставя без дом в момента.
- Хилтън е на 20 минути оттук, ще издържа десетина дни. - опитах отново.
- Оставаш тук. - повтори. - До вечерта ще съм тръгнал. - остави ме сама в дневната и тръгна нанякъде. Ок?
Наистина нямах намерение да подхващам темата за хотела, за да си тръгне той. Не бих си го и помислила, все пак аз съм в неговия дом. Но Хари, бъдейки Хари отново има своето мнение по въпроса и коя съм аз, че да го разубеждавам от решението му? Очевидно не мога, дори и да опитвам.
Гледна точка на Хари
Качих се в спалнята и седнах на единият от фотьойлите, и след това проведох един разговор с Джими, трябваше да обсъдим разни неща относно албума ми и предстоящи участия. След това отидох в дрешника и в един голям куфар си прибрах дрехи и вещи, от които вероятно ще имам нужда през следващите десетина дни, докато съм в Хилтън. Всъщност обмислях идеята още преди Алисън да го повдигне като въпрос. Очевидно е, че и на двамата ни е неловко и в момента не изгаряме от желание да прекарваме време един с друг, така че вероятно засега това е най-добрият ни вариант. Но наистина настоявах тя да остане тук по редица причини. Няма начин да я оставя да отиде на хотел, а и явно заминава след почти две седмици, така че няма да остана на хотел много дълго.
YOU ARE READING
Love Story: Happily ever after
Teen Fiction*Продължение на Our Love Story* Последната глава на тяхната история. Дали най-накрая ще бъдат щастливи заедно или нови предизвикателства ги чакат зад ъгъла? Вярно ли е, че на някои хора им е писано да бъдат заедно и това важи ли за Хари и Алисън? Дв...