21 глава

1.2K 63 7
                                    

2 месеца по-късно

Гледна точка на Алисън

Последните два месеца минаха изключително бързо и неусетно. В крайна сметка се преместих да живея с Хари и с него нещата вървят прекрасно. Нищо кой знае какво не се случи иначе, той работеше по албума си, но гледаше да си взима и почивка по-често, за да може да обръща внимание и на мен. Бяхме в Ню Йорк за две седмици и този път не беше по работа, просто да се видя със Сара и останалите, Зейн и Джес също бяха там, така че по останахме. Аз все още нямах работа, смисъл още нищо не са ни казали и очакваме отговор съвсем скоро, но така поне имах време да се фокусирам над роклята на Кейти за премиерата на филма и, която всъщност беше преди около две седмици. Хари не успя да дойде, но аз отидох и това определено беше една от най-страхотните вечери в живота ми. Да гледам как най-добрата ми приятелка сбъдва най-голямата си мечта е невероятно, след като съм била свидетел на това как я е постигнала и как се е стремяла към това толкова години. Тя е изключително талантлива и винаги съм вярвала, че ще успее и ето, че първият и проект вече е факт.

Едва три дни след премиерата на филма и с Хари заминахме за Бора Бора, заради почивката, която ми подари за рожденият ми ден, а сега сме на седмият и последен ден от нея, утре сутрин си тръгваме. Всеки ден имахме организирано някакво занимание, което правеше всичко още по-интересно, а острова беше уникален и изключително красив, и буквално се чувствах в рая. Първият ни ден тук се настанихме в нещо като двуетажно бунгало, което се намираше точно над самата повърхност на океана, а до него стигахме по дървен кей. Имаше спалня, голяма баня, дневна и всички стаи бяха с изглед към океана, а сутрин можехме да наблюдаваме и изгрева. Също така имахме и просторна тераса с басейн и джакузи, както и водна пързалка и стълби, които водеха право в океана. През този ден можехме сами да се разходим наоколо, да си почиваме на шезлонгите на терасата ни или да се разходим до близкия плаж, а вечерта вечеряхме в ресторанта. Вторият ден включваше парасейлинг и каране на джет, а вечерта ходихме на някакво парти, организирано от хотела, което беше доста забавно, имаше танцьори, музиката беше характерна за народа на острова, правиха ни различни коктейли и беше доста интересно. Третият ден ходихме на разходка с коне и яздихме в самата вода на океана, близо до брега. Не бях яздила кон от години, но си изкарахме много добре и много ми хареса. Вечерта си направихме нещо като романтична вечеря на плажа, не искахме да ходим отново в ресторанта. Четвъртият ден бяхме на някаква обиколка на острова до обяд, а после до вечеря си почивахме на плажа. Петият ден ходихме да се гмуркаме, което ми беше за първи път, но беше страхотно. Морското дъно беше ужасно красиво, имаше различни видове корали, рапани и миди, както и разнообразие от риби. На шестият и седмият ден нямахме нищо планирано, така че можехме сами да организираме дните си, но с Хари решихме просто да си почиваме и да се наслаждаваме на мястото, защото така или иначе скоро си тръгвахме. А и през последната седмица направихме повечето от развлекателните дейности.

Love Story: Happily ever afterWhere stories live. Discover now