9 глава

1.3K 69 5
                                    

Понеделник

Гледна точка на Алисън

Вчерашния ден Хари прекара почти изцяло в залата, в която щеше да се състои концерта, като през по-голямата част беше зает с репетиции. Аз от друга страна бях с Джема и Ан навън, срещнахме се за обяд и после ходихме на шопинг, беше ден по женски.

Днес обаче нямаше как да се видя с тях двете, защото беше понеделник и те си имаха работа, затова се разбрах с Хари по някое време все пак да отида до залата, където репетират, дори за малко. Иначе трябваше да прекарам целия ден затворена в домът му, а събирането с приятелите му е чак вечерта.

В крайна сметка отидох до залата някъде към обяд, въпреки че с Хари се видяхме за доста кратко тогава, тъй като мениджърът му се появи, а и беше негов ред за репетиция. През това време обаче отидох на обяд със Зейн, трябваше да взема нещо и на Хари, защото се оказа, че той не може да излезе в обедна почивка. Зейн и аз също нямахме кой знае колко време за обяд, защото ресторанта беше на около 20 минути пеша, а неговия ред беше точно след този на Хари, но все пак успяхме да хапнем и да си поговорим. Когато се върнахме влязохме в залата през някакъв заден вход, защото главния беше окопиран от фенове, които ни нападнаха, когато излязохме, главно заради Зейн. След това имах около два часа с Хари, в общи линии седяхме на две места в един от по-горните сектори на залата, слушахме репетициите на другите участници и си говорихме. Определено не знам как издържат цял ден тук, а и изобщо не разбирам логиката на графика им, те също не ми изглеждаха много доволни. Вместо да имат една по-дълга репетиция и да си тръгнат имат кратки репетиции, които ги държат тук почти цял ден.

Аз си тръгнах от там към 16:00, защото на Хари му предстоеше още една репетиция преди и той да може да си тръгне. Когато се прибрах влязох да се изкъпя и след това започнах да се приготвям за довечера. Когато Хари се прибра направи същото и след това заедно излязохме от тях и тръгнахме към домът на негов приятел, доколкото разбрах се казва Адам.

- Джема също ще дойде, нали? - попитах Хари, докато пътувахме.

- Да. - обърна се и ме погледна за кратко.

- Добре, поне ще познавам двама човека.

- Трима. - поправи ме. - Ема също ще бъде там.

- Супер! - извъртях очи, а Хари се засмя.

- Не е толкова лоша.

Love Story: Happily ever afterDove le storie prendono vita. Scoprilo ora