6 глава

1.4K 66 11
                                    

Събота

Гледна точка на Алисън

- Лекциите са толкова по-скучни без теб тук. - оплака се Сара. Двете бяхме на обяд в момента, защото искахме да се видим само двете. Ако имам време утре щяхме да излезем всички, за да видя и останалите. Въпреки че не знам как ще стане с Джордан и Майк... ще видим.

Вчера целият ни ден замина в полета, кацнахме в Ню Йорк в 19:00 вечерта и направо се прибрахме. Беше ни някак естествено, когато влязохме в апартамента, смисъл не се почувствахме различно, нито некомфортно... сякаш се прибрахме вкъщи след много дълго време. Всичко там си беше така, както сме го оставили и ми беше някак приятно да сe върна на някакво познато място, на което имам хубави спомени. Защото напрактика от там ни останаха само хубавите спомени.

Днес сутринта станахме рано, закусихме и след това Хари излезе, защото имаше да дава няколко интервюта днес до обяд. Аз излязох няколко часа по-късно, за да се видя със Сара, а след малко, когато приключим ще се видя и с Хари.

- Иска ми се да мога да идвам до тук по-често, но напрактика единствено лекциите ме държаха тук. - отговорих и. - Сега имам апартамент в Лос Анджелис, работя там напрактика, а и Хари живее там също и път насам просто нямам. Но ще видя, когато мога да пътувам малко по-често ще гледам да се виждаме. А не е лошо и ти да се отбиеш до Калифорния.

- Това звучи добре! Ако наистина успея да приключа семестъра малко по-рано ще го обмисля. - усмихна ми се. - На теб какви са ти плановете за лятото?

- Нямам такива. - засмях се леко. - Така де, засега. Все още не знам какво ще стане с Gucci, ако наистина получа работа като дизайнер за тях, не знам какво следва. А и не знам какъв е графика на Хари за тогава. - последната част казах леко шеговито.

- Но ще си в Щатите, а не в Европа отново?

- Нямам представа. Със сигурност няма да има турне, но не знам дали смята да се прибира до Англия... и дали няма да отида с него.

- Ще вземе да ти хареса там и ще ми избягаш още по-далеч. - пошегува се.

- Колко му е?! - засмях се.

- Би ли се преместила там? Ако той иска? - повдигна едната си вежда насреща ми.

- Не знам. Зависи. - отговорих честно. - Ако обстоятелствата го допускат и той настоява, да. Защо не? Той се премести в Ню Йорк заради мен. - напомних и.

Love Story: Happily ever afterWhere stories live. Discover now