На следващия ден
Гледна точка на Алисън
По-рано пристигнахме във Финикс и отидохме направо вкъщи. Поседяхме малко с нашите и после мама настоя да отида на пазар с нея, за да може после да сготви нещо за вечеря. Не ми се искаше да оставям Хари сам вкъщи само с тате още на първия ден, но двамата изобщо не възразиха, така че в крайна сметка излязохме.
- Нямаш представа колко се радвам да ви видя заедно отново! - каза ми мама, докато влизахме в супермаркета.
- Малко е странно, все още нещата са просто перфектни и наистина се притеснявам, че нещо въпреки всичко ще се обърка по някое време. Винаги става така. - отвърнах.
- Не знам, и двамата ми изглеждате много щастливи.
- Щастливи сме! - усмихнах се широко. Бутах количката, а мама слагаше различни неща в нея.
- Какво обича да яде Хари? - мама се обърна към мен и ме погледна.
- Ами... - замислих се. - Кажи речи всичко. По принцип обича мексиканската и италиянската кухня, но вчера ядохме спагети, така че едното отпада.
- Супер! Ще му приготвя домашно тако. Сигурна съм, че ще му хареса! - каза тя ентусиазирано.
- Знаеш, че не обичам тако. - отвърнах разочаровано и тръгнах след нея.
- Не ме интересува, той е мой гост и съм длъжна да му угодя.
- Аз съм ти дъщеря. - напомних и.
- И на теб угаждам последните почти 21 години. - започна да подбира съставките за вечерята, която избра.
Гледна точка на Хари
Доста трудно успяхме да убедим Али да излезе с Анджела, за да мога аз да се видя с Кейт и Сара и да обсъдим някои неща относно партито в събота. Майката на Али трябваше да я забави максимално, а аз и Кейт излязохме веднага след тях и тръгнахме направо към Biltmore, хотела в който бяха отседнали Сара, Ерик и Джордан. За щастие не се намираше много далеч от домът на Али, така че пристигнахме сравнително бързо.
- Хей, къде са момчетата? - Кейти попита Сара, когато седнахме при нея на една маса в кафенето на хотела.
- В басейна. - отговори и. - Къде е Али?
- На пазар с майка си за продукти за вечеря. - казах и.
- Моля? И смятате, че ще се върнете преди нея? - засмя се Сара.
- Не познаваш майка и. - отвърна Кейт. - Джиджи може да я държи там и 5 часа.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love Story: Happily ever after
Ficção Adolescente*Продължение на Our Love Story* Последната глава на тяхната история. Дали най-накрая ще бъдат щастливи заедно или нови предизвикателства ги чакат зад ъгъла? Вярно ли е, че на някои хора им е писано да бъдат заедно и това важи ли за Хари и Алисън? Дв...