Гледна точка на Алисън
- Гледате все едно сте видели призрак! - засмя се Джиджи.
- По-зле. - извъртях очи.
- Изненадвам се да ви видя тук заедно. - тя продължи, игнорирайки изказването ми.
- Аз не виждам нищо изненадващо. - отговори и Зейн.
- Мислех, че се занимаваш с Амбър сега. - Джиджи се обърна към Хари.
- Твоя работа ли е с кого се занимавам? - Хари и отвърна, но ми изглеждаше спокоен. Аз определено не бях.
- Опитвам се да си говоря с вас, успокойте се малко. - засмя се леко Джиджи.
- Не мисля, че има за какво да си говориш, с когото и да е от тази маса. - този път и отговори Джесика. Усмивката от лицето на Джиджи изчезна и тя впи поглед в нея.
- Определено не визирах теб. Нямам какво да кажа на новата играчка на бившия ми, освен че и твоето време ще мине. - заяде се Джиджи.
- Достатъчно! - намеси се Зейн. - Джиджи, остави ни намира. Няма смисъл изобщо да се опитваш да създаваш проблеми в момента, защото на никой не му пука какво ще кажеш.
- Просто ревнува. - Джес се усмихна. - Изпусна Хари, но загуби и теб. - облегна се на рамото на Зейн тя.
- Мога да имам и двамата, ако поискам. - отвърна и Джиджи.
- Хайде да видим как ще стане това, скъпа! - изправих се веднага, което свари Хари леко неподготвен и той побърза да хване ръката ми. Сигурно си помисли, че ще и направя нещо. Не е като да не се изкушавам, но сме на публично место.
- Изчакай да му омръзнеш на Хари и ще видиш. - продължаваше да ме предизвиква.
- Трудно бих му омръзнала, повярвай. Но съжалявам, ако теб те захвърлят толкова лесно.
- Откъде се появи това самочувствие? - погледна ме учудено и се засмя леко. - Не забравяй, че ти не си никоя.
- Джиджи! - Хари я погледна заплашително.
- А ти не си тази, която определя каква съм. Сега ако обичаш, но дойдох тук с гаджето ми и приятели на вечеря и нямам намерение да губя повече време с теб.
- Ще се видим отново. - усмихна се за последно преди да се разкара от масата ни.
- Добре ли си? - попита ме Хари, когато седнах отново. Зейн говореше нещо на Джес.
YOU ARE READING
Love Story: Happily ever after
Teen Fiction*Продължение на Our Love Story* Последната глава на тяхната история. Дали най-накрая ще бъдат щастливи заедно или нови предизвикателства ги чакат зад ъгъла? Вярно ли е, че на някои хора им е писано да бъдат заедно и това важи ли за Хари и Алисън? Дв...