18 глава

1.2K 70 2
                                    

Гледна точка на Алисън

Когато с Хари приключихме с обяда си се прибрахме обратно вкъщи. Нашите бяха излязли и дадохме почивка на Джон до вечерта, така че останахме напълно сами. Най-накрая! Качихме се в стаята ми и Хари седна на ръба на леглото ми, а аз оставих раничката си на бюрото ми.

- Най-накрая малко време насаме! - усмихнах се и се приближих към него. Увих ръце около вратът му и седнах в скута му, като краката ми бяха от двете му страни.

- Тъкмо се прибрахме и вече си върху мен! - засмя се леко и спусна ръцете си от талията ми към дупето ми.

- Не се прави, че не ти харесва. - прошепнах и целунах устните му.

- Повярвай, харесва ми и то много. - каза ми измежду целувките, които постепенно задълбочавахме. Господи! Желая го толкова много! - Обичам допира ти... обичам целувките ти... обичам да те усещам около мен... обичам да съм близо до теб... - започна да изрежда и продължаваше да целува устните ми, а това беше ужасно възбуждащо.

- А аз обичам да те усещам в мен и имам нужда от теб... сега... - започнах да се отърквам в него и можех да усетя колко много ме иска и той в момента. Естествено обаче някой трябваше да ми звънне и да прекъсне целия този момент.

- Предполагам трябва да вдигнеш. - отдръпна се от целувката, а аз въздъхнах разочаровано и станах от него. Взех телефона си и вдигнах на Кейти.

- Хей! Прибрахте ли се? - попита ме тя.

- Да. - отговорих и. - Преди малко.

- Супер! И ние сега се прибираме. Ще дойда след около час, час и половина, ок? - предложи.

- Ок. - съгласих се.

- Дотогава! - затвори ми, а аз оставих телефона си на бюрото ми.

- Та... докъде бяхме стигнали? - обърнах се към Хари, който се беше изправил и тъкмо съблече тениската си.

- Съжалявам, бейби, но трябва да си взема душ. - каза ми, а аз го погледнах с отворена уста.

- Моля?

- Ела с мен. - предложи и тръгна към банята.

Последвах го, като по пътя съблякох дрехите си и останах само по бикини. Хари вече беше гол и влезе в душ кабината, и пусна водата, а аз събух бикините си и се присъединих към него. Хари започна с душ гел, затова направих същото. Стоях с гръб към него, но усещах топлината на тялото му, което беше почти плътно долепено до моето. Докато аз приключа с душ гела, той вече отмиваше шампоана от косата си. Беше доста по-бърз от мен, а обикновено и двамата обичаме да стоим дълго време под душа.

Love Story: Happily ever afterWhere stories live. Discover now