4 глава

1.4K 71 6
                                    

1 седмица по-късно

Четвъртък

Гледна точка на Алисън

Днес станах сравнително рано, защото до към обяд имах доста задачи. Добре де, не чак толкова, но трябваше да се изкъпя, да си оправя багажа, защото утре с Хари заминаваме за Ню Йорк и ще остана у тях тази нощ, и трябва да завърша няколко модела, и да ги изпратя на Бела да ги погледне. А вече е почти 9:00 и с Хари трябва да се видим към 13:00 в тях, защото Джес и Зейн щяха да дойдат към 15:00 да се видим също.

Последната седмица мина доста бързо, нищо интересно нямаше, нещата с Хари вървяха супер и успявахме да прекарваме доста време заедно. Това е, защото той е сравнително свободен в момента, а и за щастие в момента и аз мога да си позволя да пътувам с него, например сега ще мога и аз да отида до Ню Йорк. Нямам търпение да се върна там, дори за няколко дни, а и ще видя Сара. Тя ми липсва доста.

Станах и направо влязох в банята, за да си взема душ и да измия зъбите си. Не се забавих много и когато излязох изсуших косата си и я изправих, облякох си клин и суитшърт, и след това отидох в хола. Захванах се с дизайна на дънки, който подготвях, имаше само няколко детайла, които трябваше да добавя, същото и при един суитшърт и дънково яке. Отне ми около 40 минути, а след това побързах да ги изпратя на Бела. Прегледах дизайните на чанти и обувки, които тя ми беше изпратила и доста ми допадна стила, към който се е насочила. Все пак обаче трябва да се придържаме и към стила на Gucci, но ако трябва да съм честна това е по-лесно, отколкото звучи. Доста лесно се работи с цветовата гама, на която залагат и елементите, и десените, които използват, и засега въображението ми работи в моя полза и смятам, че ще завърша колекцията доста по-рано от очакваното. Въпреки че гледам да изпипвам нещата до последния детайл и да не претупвам нищо, все пак става дума за висша мода, не някакъв обикновен магазин с евтини дрехи. Тук нямам право на грешка, ако наистина искам бъдеще с тази марка.

Последното ми задължение беше да оправя багажа си, което всъщност не е толкова лесно. Мразя кратките пътувания, защото трябва да избера по-конкретно какви дрехи да си взема, а аз не обичам да имам ограничен избор. Когато пътуването е по-дълго мога да си позволя няколко куфара. А сега за четири дни какво по-напред да взема? Реших да помисля над това, докато закуся и изпия едно кафе. Разгледах набързо социалните си мрежи, Хари ми беше писал да ми пожелае "добро утро", а Кейти вече беше започнала да ми праща примерни снимки на различни цветове, платове и модели на рокли, защото искаше аз да направя роклята и за премиерата на филма. Не мога да повярвам, че това наистина се случва, че двете наистина сме на няколко месеца разстояние от сбъдването на най-големите ни мечти. Тя наистина участва във филм и то в главната роля, а аз наистина имам шанса да се реализирам като моден дизайнер. Толкова пъти сме си представяли този момент и сега ни се случва. И то толкова скоро! Не мисля, че наистина вярвахме, че живота ни ще се развие чак толкова добре.

Love Story: Happily ever afterNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ