Гледна точка на Алисън
Обяда с Алесандро мина добре, нямаше никакъв проблем, че Хари дойде с мен, даже се зарадва да го види. Все пак едва вчера ме пита за него, явно предизвика съдбата. Все още ми е леко странно, че Хари е тук в момента, последното нещо, което очаквах от днешния ден е да го видя. За последните няколко години трябваше да съм се научила да вярвам в чудеса и невъзможни ситуации, но явно с тези неща не се свиква.
- Значи си свободна до края на деня? - попита ме Хари, когато излязохме от ресторанта.
- Точно така. - усмихнах му се, а той хвана ръката ми и преплете пръстите ни.
- Значи имам цялото ти внимание?
- Имаш цялото ми внимание. Какво искаш да правим? - попитах го.
- Да си направим още спомени в "града на любовта".
- Колко романтично! - засмях се.
- Казваш, че въпреки всичко си се отказала да се качиш на върха на Айфеловата кула? Сега щом съм тук би ли го повторила?
- Естествено! - усмихнах се, а таксито, което си бяхме поръчали предварително пристигна. Аз, Хари и Джон се качихме и казахме на шофьора да кара направо посока Айфеловата кула.
След около 20 минути път пристигнахме и се разходихме малко наоколо. Не пропуснахме да си направим няколко снимки и забавни селфита пред Кулата, а след това отидохме и се наредихме на опашката за асансьора към върха. Отново щяхме да се качим най-отгоре, защото нямаме страх от височини, а гледката е уникална. Хари ме беше прегърнал в гръб и лека полека се придвижвахме по-напред, докато най-накрая не дойде и наш ред да се качим. С асансьора се качихме сравнително бързо и се озовахме на най-високата тераса на Кулата.
- Отново тук заедно след повече от година. - Хари ми се усмихна и хвана ръката ми.
- Чувството е хубаво! - облегнах леко глава на рамото му и двамата се приближихме към парапета. - Не си представях, че днес ще съм на върха на Айфеловата кула с теб, но определено не възразявам.
- Радвам се! Защото иначе десетчасовият полет щеше да бъде напразно. - пошегува се.
- О боже мой! С Хари Стайлс на върха на Айфеловата кула! Мечтите наистина се сбъдват! - изписка някакво момиче и още няколко я последваха, когато се приближиха към нас. Аз се засмях леко.
أنت تقرأ
Love Story: Happily ever after
أدب المراهقين*Продължение на Our Love Story* Последната глава на тяхната история. Дали най-накрая ще бъдат щастливи заедно или нови предизвикателства ги чакат зад ъгъла? Вярно ли е, че на някои хора им е писано да бъдат заедно и това важи ли за Хари и Алисън? Дв...