JİSOO'danSabah uyandığımda kendimi çok yorgun hissediyordum. Dün neler olduğunu hatırlamaya çalıştım. Dün Lisa'nın arkadaşlarıyla buluşmuştuk. Ve eve biraz geç gelmiştik.
Annem bu konuda hala bir şey demedi ama aşağıya indiğimde kesin neden geç geldiğimizi soracak.Kendime gelmeye çalışarak banyoya doğru ilerledim. Rutin işleri hallettikten sonra giyinmeye başladım.
Giyindikten sonra aşağıya indim.Aşağıya indiğimde kahvaltı etmek için beni beklediklerini gördüm. Daha sonra ben de masaya doğru yürüdüm.
Masaya oturduğumda annem konuşmaya başladı.
_ Jisoo dün akşam neden eve geç geldiniz canım?
Soracağını biliyordum.
_ Yeni arkadaşlarımızla buluştuk anne.
Bu söylediğim şey üzerine ciddi yüz ifadesi gitmiş yerini şaşırmış bir yüze bırakmıştı.
_ Yeni arkadaşlar mı?
Neden bu kadar şaşırmıştı ki?
_ Evet anne neden bu kadar şaşırdın?
_ Yani bilmiyorum sadece sen iletişim kurmakta iyi değilsin ve birileriyle buluşmayalı uzun süre oldu.
Haklıydı. Kendimi ifade etmekte çok da iyi sayılmazdım. Benim aksime Alice bu konularda daha iyiydi.
_ Evet haklısın anne ama bu iyi bir şey sevinmelisin bence?
_ Evet canım. Çok sevindim zaten. İnsanlarla iletişim kurmak önemli ve sen bunu başarabilirsin.
Bu söylediği şey çok değişik gelmişti. Yani insanlarla iletişim kurmak neden bu kadar önemli ki?
Beni düşüncelerimden alıkoyan şey babamın sesiydi._ Her neyse kahvaltınızı bitirin de çıkalım
Bir kaç dakika sonra kahvaltımızı bitirdik ve okula gitmek için arabaya bindik.
Okula geldiğimizde sınıfa gittik. İçeriye girdiğimde bugün Jennie'nin geldiğini gördüm. Onun yanına doğru ilerledim ve yanına oturdum.
_ Günaydın
O da karşılık verdi.
_ Günaydın
Ardından ben konuşmaya devam ettim.
_ Ne okuyorsun?
_ Sadece sıradan bir kitap
Kitabı merak etmiştim. O yüzden Jennie'ye sormaya karar verdim.
_ Ne hakkında peki kitap?
_ Vampirlerle ilgili
Vampirler mi? Ama o bir efsane değil miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Diary Of a Vampire' #Wattys2020
FanfictionUzun zaman önce Seul'un yarısına vampirler diğer yarısına ise kurtlar hakimdi. İnsanlar bu tür olağanüstü varlıkların olduğunu bilmiyorlar 1000'e yakın yıldır onlarla yaşıyorlardı. Jisoo içinde #2 💜 Başlangıç Tarihi: 01.08.2019 Bitiş Tarihi: 03.09...