💢29.BÖLÜM💢

1.3K 94 41
                                    


JUNGKOOK'dan

_ Çok tatlısın ;)

Dediğim şey üzerine yanakları kızarmıştı. Sanırım utanmıştı.

Bir kaç dakika sonra Lisa yemeğini yemeği bitirmişti.

_ Jungkook?

_ Efendim?

_ Aşağıya inelim mi? Zaten J-Hope'den de özür dilemem gerek. Ve diğerlerini de çok özledim.

_ Olur. İnelim.

Daha sonra Lisa ile aşağıya indik.

LİSA'dan

Yemeğimi bitirdikten sonra aşağıya indik. Aşağıya indiğimde herkes oturmuş sohbet ediyorlardı. Ama gördüğüm şey karşısında şaşırmıştım

Bunları düşünürken Jungkook'un bana seslendiğini duydum.

_ Lisa?

_ Efendim?

_ N'oldu? Şaşırmış görünüyorsun

_ Evet. Yani şey

_ Tamam şaşırmakta haklısın. Sana açıklıyayım.
Jisoo ile Taehyung,Rosé ile Yoongi ve Jennie ile de Jimin sevgili oldular. Ve evet. Jisoo artık herşeyi biliyor.

Jungkook'un söylediği şeyler üzerine daha çok şaşırmıştım. Ne ara sevgili olmuşlardı ki?
Jisoo ne zaman öğrenmişti?

_ Ne zaman sevgili oldular? Yani demek istediğim parti gecesinde Luhan Jisoo'ya çıkma teklifi etmişti. Taehyung ile nasıl çıkmaya başladılar? Ayrıca Jisoo herşeyi öğrendi mi? Yani artık bizim vampir falan olduğumuzu biliyor mu?

Rosé'nin Yoongi'yi sevdiğini biliyordum. Bu yüzden pek şaşırmamıştım. Ama Jennie ile Jisoo'ya şaşırmıştım. Bana birilerinden hoşlandıklarını söylememişlerdi. Ve Jisoo herşeyi öğrenmişti.

_ Yani evet o gece Luhan Jisoo'ya çıkma teklifi etti ama biliyorsun ki Jisoo onu sevmiyordu ve bu yüzden kabul etmemişti. Daha sonra da bir çok şey yaşandı. Sana anlatıcaz ama şu anlık bilmen gereken tek şey buradaki herkesin senin kurtulman için bir çok şey yaptığı.

Jungkook'u başımı sallayarak onaylandıktan sonra oturma odasına ilerledik.
Beni görünce şaşırmış gözlerle bana bakmaya başladılar.

_ Lisa?

Jisoo ismimi söyledikten sonra koşarak bana sarılmıştı. Ben de onları çok özlemiştim.

_ Tekrardan bizimlesin Lisa!
Seni çok özledik

_ Ben de sizi çok özledim.

Bunu söyledikten sonra J-Hope'ye bakmaya başladım. Ondan özür dilemem gerekiyordu.

_ J-Hope ben özür dilerim. Size bağırmak istememiştim. Sadece biraz sinirliydim.

_ Sorun değil Lisa. İyileşip bizimle olman önemliydi. Ve zaten artık bizimlesin.

_ Şey... bana herşeyi baştan anlatabilir misiniz? Yani uzun süredir uyuyordum. Demek istediğim beni kurtarmak için hayatınızı tehlikeye atmadınız değil mi?

Sorduğum soru karşısında kimse başta cevap vermemişti. Daha sonra Jungkook konuşmaya başladı.

_ Melez olduğunu öğrendikten sonra J-Hope seni kurtarmak için araştırma yapmaya başladı. Daha sonra seni kurtarmak için bir şey bulmuştu. Bulduğu şey ise saf kan bir vampirin kanını içmendi. Biliyorsun saf kan vampirler zor bulunurlar. Biz de saf kan vampir bulmak için Transilvanya'ya gitmeye karar verdik. Karar verdiğimiz gecenin ertesi sabahı yola çıkıcaktık ama farklı bir şey oldu. Jisoo da o gece Rosé'nin evine geldi ve burda kaldı. O gece dolunay gecesiydi. Kurtlar her dolunay gecesi dışarıya çıkar ve uğuldamaya başlar. Ama başka bir garip taraf ise kemikleri kırılır.
Sen de bir melez olduğun için o gece dışarıya çıkmıştın.
Dışarıya çıktığında Jisoo'yu da yanında götürmüştün. Taehyung sizin evde olmadığınızı  fark etmiş ve J-Hope'ye söylemiş.
Taehyung evin etrafını kontrol ederken J-Hope de sizi ormanda aramaya başlamış. Jisoo senden kurtulmaya çalışmış ama başaramamış.

'Diary Of a Vampire' #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin