💢37.BÖLÜM💢

1K 92 43
                                    


TAEHYUNG'dan

Alice'ye herşeyi anlattıktan sonra Jisoo'ya bakmaya gittim.
J-Hope'nin odasında uyuyordu.
Umarım onu kurtarabilirdik. Odanın kapısının önüne geldiğimde kapıyı tıklattım ve "gir" demelerini bekledim.

Daha sonra tiz bir "gir" sesi duydum ve içeriye girdim. Girdiğimde Jungkook Jisoo'yu uyandırmaya çalışıyordu. N'olmuştu? J-Hope kurabileceğini söylemişti ama neden Jisoo hala uyuyordu?

_ Hyung ne oldu? Jisoo neden hala uyuyor!? Onu kurtaracağını söylememiş miydin?

_ Tae sakin ol. Onu kurtarıcaz. Yoongi daha fazla kan kaybetmesini engellemek için büyü yaptı. Ve Jisoo artık kan kaybetmiyor ama hala uyandıramadık. O yüzden şimdi de Jungkook uyandırmayı deniyor.

_ Hyung o uyanıcak değil mi!?

_ Merak etme. O uyanıcak Tae

_ Peki şimdi ne yapıcaz? Yani Jungkook onu uyandıramazsa ne olucak?
Hastaneye görürürsek daha iyi olabilir bence hyung?

_ Tae sakin ol lütfen. Hastaneye görürüsek bile onların yapacağı bir şey yok. Onlar da bizim yaptığımızı yapıp uyanmasını bekliyecekti.
Biz Jisoo'yu ameliyatsız bir şekilde tedavi ettik ama şimdi uyandırmaya çalışıyoruz.

_ Yani şimdi ne olucak?

_ Dinle. Sen git biraz dinlen. Çok yorgun ve endişeli görünüyorsun.

J-Hope'yi başımı sallayarak onaylandıktan sonra odadan çıktım.
Odama geldiğimde Jisoo'suz nasıl uyuyabileceğimi düşündüm. O olmadan uyuyamazdım.

J-HOPE'den

Taehyung odadan çıktıktan sonra araştırma yapmaya devam ettim. Jungkook onu uyandıramamıştı. Yani benim uyandırmak için bir şeyler bulmam gerekiyordu.

Kitaplığı biraz göz gezdirdikten sonra üstünde iksir resmi olan bir kitap buldum. Ne olduğunu merak etmiştim. Bu yüzden elime alarak incelemeye başladım. Kitabın ilk sayfasında vampir olan büyücüler hakkında bir şeyler yazdığını gördüm
Bu kitap bize yardım edebilirdi. Bu yüzden incelemeye devam ettim.
Bir kaç sayfasına daha baktıktan sonra bir vampir büyücünün yaralı bir canlıya yardım etmesi için yapması gerekenler yazıyordu.

Vampir büyücünün yaralı bir canlıya yardım etmesi için yapması gerekenler;

Vampir büyücü yaralı olan canlıyı iyileştirebilir ama uyandıramaz. Çünkü vampir olan büyücüler o kadar güçlü değillerdir.
Sadece yaralarını kapatabilirler.

Yaralı bir canlıyı iyileştirebilmek için o canlıya herhangi bir vampirin kanını içirmelisiniz. Ancak bu şekilde uyanabilir. Aksi halde o canlı sonsuz uykuya mahkum olur.

Okuduklarım üzerine çok şaşırmıştım
Çünkü Jisoo'ya vampir kanı içirirsek o da bir vampir olurdu.
Ama vampir kanını içirmezsek de sonsuz uykuya dalabilirdi. Ne yapmamız gerekiyordu? Jisoo haberi olmadan bir vampir olacaktı. Peki buna sevinecek miydi?

Okuduğum şeyleri diğerlerine de anlatmak için aşağıya indim.
Aşağıya indiğimde Taehyung dışında herkesin oturduğunu gördüm. Taehyung'a dinlenmesini söylemiştim ama şu an anlatacağım şeyleri onun da duyması gerekiyordu.

_ Jungkook Taehyung'u çağırır mısın? Anlatıcaklarımı onun da duyması gerek.

Dediğim şey üzerine Jungkook Taehyung'u çağırmaya gitti.

JUNGKOOK'dan

Taehyung'u çağırmaya odasına gitmiştim. Kapıyı tıklattıktan sonra girmem için "gir"demesini beklemeden içeriye girdim.

'Diary Of a Vampire' #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin