JİSOO'danBen de anahtarımı almayı unutmuştum. Bu yüzden yedek anahtarı alarak kapıyı açtım. İçeriye girdiğimde gördüğüm şey ile çok şaşırmıştım.
_DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN CHI CHOO!
Şu an büyük bir şokun etkisindeydim.
Ne yani annem trafik kazası geçirmemiş miydi? Neden böyle bir yalan söylemişlerdi ki?Bunları düşünürken Alice'nin yanıma geldiğini fark etmemiştim.
Alice kulağıma eğilerek bir şeyler fısıldadı.
_ Abla Taehyung neden burda?
Ne diyeceğimi bilmiyordum. Direk sevgilim olduğunu mu söylemeliydim?
_ Senin soru sorma hakkın yok Alice. Neden bana yalan söylediniz? Sabahtan beri ne kadar ağladığımı biliyor musunuz?
Alice söylediklerim karşısında başını önüne eğmişti.
Daha sonra annem konuşmaya başladı.
_ Nasıl yani? Alice sana nasıl bir yalan söyledi ki?
Annemin ve babamın haberi yok muydu yani? Alice gerçekten çok kötü bir şey yapmıştı.
_ Alice bana senin trafik kazası geçirdiğini söyledi.
Haberiniz yok muydu?Daha sonra annem Alice'ye bakmaya başladı.
_ Bu doğru mu Alice?
Alice başta cevap vermese de daha sonra başını sallayarak onaylamıştı.
_ Alice böyle bir şeyi nasıl yaparsın? Ablan ne kadar korkmuştur şimdi
Babam da azarlamasını yaptıktan sonra artık onlara söylemeye karar verdim.
Nedenini bilmediğim bir cesaret vardı içimde._ Anne baba?
İkisi de bana bakıyordu. Sanırım söylemem gereken şeyi bekliyorlardı.
_ Taehyung benim erkek arkadaşım.
Ardından yere diktiğim bakışlarımı anneme ve babama dikmiştim.
Şaşırmış olmalılardı ki hiçbir tepki vermemişlerdi.
Daha sonra Taehyung'un yanına giderek elini tuttum.
_ Bir tepki vermicek misiniz?
Dediğim şey üzerine Alice lafa atıldı.
_ Nasıl yani? Luhan'a n'oldu peki?
Alice'nin dediği şeyden sonra Taehyung'a bakmaya başladım. Kaşlarını çatmıştı.
_ Alice sırf bana çıkma teklifi etti diye onunla çıkıcak değildim. Ayrıca ben onu arkadaşım olarak görüyordum.
Yaptığım açıklamadan sonra Taehyung elimi daha da sıkı tutmuştu. Şu an mutluydum. Çünkü artık içimdeki herşeyi söylemiştim.
_ Anne baba? Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Bir kaç dakika geçmişti. Konuşmayacaklarını düşünüyordum ki birden annem konuşmaya başladı.
_ Meraba oğlum. Adın neydi?
Annemin sorduğu soru üzerine gülerek Taehyung'a bakmaya başladım.
_ Taehyung efendim.
_ İsmin güzelmiş Taehyung.
_ Teşekkür ederim.
_ Ee hadi içeriye geçelim. Bugün Jisoo'nun doğum günü. Ama sanırım Jisoo bunu unutmuş.
Haklıydı. Doğum günümü unutmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Diary Of a Vampire' #Wattys2020
FanfictionUzun zaman önce Seul'un yarısına vampirler diğer yarısına ise kurtlar hakimdi. İnsanlar bu tür olağanüstü varlıkların olduğunu bilmiyorlar 1000'e yakın yıldır onlarla yaşıyorlardı. Jisoo içinde #2 💜 Başlangıç Tarihi: 01.08.2019 Bitiş Tarihi: 03.09...