LİSA'danDün olanlardan dolayı kendimi çok kötü hissediyordum. Beni sevdiğini söylemişti ama Alice ile çok yakın duruyorlardı. Bu nasıl mümkün olabilirdi ki?
Beni sevdiğini söylerken yalan mı söylemişti?Bunları düşünürken odanın kapısı aniden açıldı. Gelen kişi Jungkook'du.
_ Lisa gelebilir miyim?
Onunla konuşmak istemiyordum. Ayrıca neden buraya gelmişti ki?
Cevap vermediğim halde yanıma oturmuştu.
_ Sana gelebileceğini söylememiştim?
_ Lisa üzgünüm. Sanırım seni istemeden kır-
_ İstemeden mi!? Bence baya istekliydin?
Jungkook söylediğim şey karşısında bana bir kaç dakika boyunca öylece bakmıştı.
_ Pakala. Bana ne yaptığımı söyler misin? Yani sana karşı ne yapmış olabilirim? Ve de bilerek?
Bunu mu soruyordu cidden?
_ Cidden bunu sorabiliyor musun?
_ Lütfen söyle?
_ Pakala. Madem bu kadar merak ediyorsun söyliyim. Beni sevdiğini söylediğin halde neden Alice ile bu kadar yakındın?
Söylediklerim üzerine Jungkook çok şaşırmıştı.
_ Seni sevdiğimi nerden biliyorsun?
_ O gece birlikte uyumuştuk. Sen de rüyanda söyledin.
_ Nasıl yani? O geceden beri seni sevdiğimi biliyor muydun?
_ Evet. Ama sanırım bana olan sevgin yalandı?
Son dediğim şey üzerine çok sinirlenmişti. Bunu kaşlarının çatılmasından ve gözlerinin koyulaşmaya başlamasından anlayabiliyordum.
_ Seni gerçekten sevmediğimi mi düşünüyorsun!?
Bağırarak konuştuğunun farkında değildi.
_ Bunu nerden çıkardın ki Lisa!?
Ben seni çok seviyorum. Sen uyurken ne kadar acı çektiğimden haberin var mı? Ya da her ağladığında benim de en az senin kadar acı çektiğimden?Bunları söyledikten sonra odadan çıkmıştı. Biraz fazla mı gitmiştim üzerine? Belki de haklı olan oydu.
Ben fazla abartmıştım.JİSOO'dan
Kahvaltıyı bitirdikten sonra Alice ile oturmuştuk. Ama sanki Alice'nin bana söylemek istediği bir şey vardı.
_ Pakala Alice. Anlat bakalım
Dediklerim üzerine şaşırmış gözlerle bana bakmaya başladı.
_ Neyi anlatıyım?
_ Bana anlatmak isteyip de anlatamadığın şeyi?
Söylediklerim karşısında biraz düşünmüş gibi yaparak konuşmaya başladı.
_ Abla?
_ Efendim?
_ Sanırım ben farkında olmadan bir hata yaptım
Hata mı? Ne yapmış olabilirdi ki?
_ Ne hatası?
_ Şey...Dün sen bana odamı gösterdikten sonra valizimi yerleştirmiştim. Ama canım çok sıkılıyordu. Bu yüzden aşağıya inmeye karar verdim. Koridorda ilerlerken telefonumla ilgileniyordum ve önümü görememiştim. Sonra....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Diary Of a Vampire' #Wattys2020
FanficUzun zaman önce Seul'un yarısına vampirler diğer yarısına ise kurtlar hakimdi. İnsanlar bu tür olağanüstü varlıkların olduğunu bilmiyorlar 1000'e yakın yıldır onlarla yaşıyorlardı. Jisoo içinde #2 💜 Başlangıç Tarihi: 01.08.2019 Bitiş Tarihi: 03.09...