💢16.BÖLÜM💢

2.2K 158 52
                                    


J-HOPE'den

Lisa kıpırdamıyordu ve gözleri sapsarıydı. Ama bu mümkün olamazdı. Gözlerinin sarı olması beklemediğim bir şeyin işaretiydi.

Çok şaşırmıştım. Gözlerinin sarı olması onun bir melez olduğunun göstergesiydi. Ne yani Lisa bir melez miydi?

Ben bunları düşünürken Jungkook konuşmaya başladı.

_ Hyung gözleri neden sarı!?

Grupta vampirler ve kurtlar hakkında en çok bilgisi olan kişi bendim. Bu yüzden Jungkook ve Yoongi ne olduğunu anlamamıştı.

Başta Jungkook'a cevap verememiştim. Ama o tekrar sorduğunda bu sefer cevap vermem gerektiğini anlamıştım.

_ Hyung gözleri neden sarı!? Neden cevap vermiyorsun!?

_ Jungkook bunu söylemek istemezdim a-

Sözümü bitiremeden Jungkook lafa atladı.

_ Nasıl yani!? Neyi söylemek istemezdin?

Jungkook çok endişeli görünüyordu. Aynı zamanda da çok sinirliydi. Sanırım bağırarak konuştuğunun farkında değildi.

_ Jungkook demek istediğim şey Lisa bir melez olabilir

Bu söylediğim şey karşısında gözleri bir kaç dakika boyunca üzerimde durdu. Şaşırmış görünüyordu.

_ Jungkook?

Bir tepki vermemişti. Sadece bana öylece bakmaya devam ediyordu.

_ Jungk-

_ Hyung neyden bahsediyorsun sen!?
Lisa melez değil. O-o bir vampir!

Sesi sonlara doğru iyice çatallaşmıştı. Sanki konuşmakta zorluk çekiyor gibiydi. Yanına doğru ilerledim ve elimi omzuna koyarak konuşmaya başladım.

_ Jungkook üzgünüm ama Lisa bir melez olabilir. Çünkü gözleri sarıydı ve sadece melez olan kişilerin gözleri sarı olur. Vampirlerin göz renkleri mavi ve kırmızı olmak üzere iki gruba ayrılır. Saf kan vampirler avlandıklarında gözleri kırmızıya dönüşür. Sonradan vampir olanların ise maviye.

Yaptığım açıklamadan sonra Jungkook yine bir tepki vermemişti.

Daha sonra bu sefer de Yoongi konuşmaya başladı.

_ J-Hope eğer Lisa dediğin gibi bir melez ise çok güçlü olmalı değil mi?

Yoongi haklıydı. Melezler bulundukları gruptaki vampir ve kurtlardan daha güçlülerdi.

_ Evet Yoongi Lisa eğer bir melezse en güçlü vampir ve en güçlü kurt.

Lisa'nın yanına daha da yaklaştığımızda Lisa'nın gözlerini çoktan kapatmış olduğunu gördük.

Gidip biraz araştırma yapmalıydım. Uzun zamandır vampirler ve kurtların tarihinde bir melez görülmemişti. En azından biz öyle biliyorduk.
Biraz araştırma yapmak için kendi evime gitmeliydim. Çünkü evimde bu konular hakkında sayısız kitap vardı.
Onlardan bir şeyler öğrenebilirdim.

_ Yoongi eve gidip biraz araştırma yapmalıyım. Bu yüzden Lisa'nın yanında dur ve bir şey olursa beni ara tamam mı?

_ Tamam

Odadan tam çıkacakken aklıma Jisoo ile Alice geldi. Onlar da buradaydı. Jennie Jisoo'ya Lisa hakkında ne söylemişti ki? Öğrenmek için önce Jennie'nin yanına,daha sonra da araştırma yapmak için kendi evime gidecektim.

_ Yoongi?

_ Efendim?

_ Jisoo ve Alice de burda. Olanları öğrenmemeliler.

'Diary Of a Vampire' #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin