ALİCE'denBugün dolunay gecesiydi. Ve ben çok korkuyordum. Taehyung ve arkadaşları ölecekti. Aslında bunun olmasını istemiyordum. Ama ablam ve benim hayatım için bunu yapmak zorundaydım.
Aklıma tüm bunlar gelince kendimi onlara karşı ihanet ediyormuş gibi hissediyordum. Bu yaptığım şey ne kadar doğruydu? Ya da masum olan ve hiç suçu olmayan birini harcamak ne kadar adildi?
Bunları düşünürken ablamın geldiğini fark etmemiştim._ Alice?
_ Efendim?
_ İyi misin? Son zamanlarda senin için çok korkuyorum. kaybolduğun günden beri çok garip davranıyorsun.
Bana gerçekleri anlatır mısın canım?
Biliyorum sana güvenmediğimi düşünüyorsun ama seni senden daha iyi tanıyorum. Bir şey seni rahatsız ediyor. Bunu bana anlatabilirsin?Ablam gerçekten de beni benden daha iyi tanıyordu. Yalan söylediğim ve üzgün olduğum zamanlarda ona bir şey anlatmama gerek kalmadan benimle konuşmaya çalışırdı. Yine aynısını yapıyordu ama ona anlatamazdım. Ona anlatırsam benden nefret edip uzaklaşabilirdi. Çünkü resmen onlara ihanet ediyordum. Ama hepsi mutlu olmamız için ödememiz gereken küçük bir bedeldi sadece.
Belki olanlardan sonra çok üzülecekti ama sonra bana hak vericekti. Buna çok emindim.
İçimden bir ses bunu yapmamam gerektiğini söylerken mantığım bunu yapmamın doğru olduğunu savunuyordu. Hangisine güvenmeliydim?
Kalbime mi mantığıma mı?Derin düşüncelerden sıyrılmamı sağlayan şey ablamın bana seslenmesiydi.
_ Alice lütfen? Anlat bana
Anlatamazdım. Üzgünüm abla ama mutluluğumuz için yapıyorum
_ Abla?
Bir şey dememiş sadece "söyle" bakışlarını atıyordu.
_ Beni biraz yalnız bırakır mısın? Dün gece iyi uyuyamadım da. Biraz dinlenmem gerek
Ablam bana anlamamış gözlerle bakıyordu.
_ Lütfen?
_ Pakala. Biraz dinlen ama sonra konuşalım olur mu?
Başımı onaylar şekilde sallayarak cevap verdikten sonra odadan çıkmıştı. Yine yalan söylemiştim.
Uykum yoktu ve sonra yine konuşmamak için ondan kaçıcaktım.JİSOO'dan
Alice neden süreli benden kaçıyordu ki? Sanki söylemesi gereken bir şey varmış da söyleyemiyormuş gibi. Bir şeyler sakladığına eminim. Ama şimdi değil. Şimdi onu sıkarak benden daha fazla kaçmasına neden olamam. Zamanını beklemeliyim. Eminim ki eninde sonunda bana herşeyi anlatıcaktır.
Düşüncelerimden sıyrılarak aşağıya indim. İndiğimde herkesin film izlediğini gördüm. Film izlemek istemiyordum bu yüzden kimseyi rahatsız etmemeye çalışarak tekrardan merdivenlere yöneldim.
Merdivenleri çıktıktan sonra odama gidip biraz uyumaya karar verdim.TAEHYUNG'dan
Aşağıda film izliyorduk. Jisoo Alice ile konuşacağını söylemişti. Ama hala gelmemişti. Acaba bir şey mi olmuştu?
Bunları düşünürken bir taraftan da merdivenlere bakıyordum. Ardından Jisoo'nun aşağıya indiğini gördüm ama sanki biraz üzgündü. Ne olmuştu
Daha sonra Jisoo tekrardan yukarıya çıkmaya başladı. Ben de arkasından gitmeye hareketleniyordum ki Jungkook konuşmaya başlamıştı._ N'oldu yoksa sevgilin yanında yok diye mi bu kadar üzgünsün? Film daha bitmedi nereye gidiyorsun ki?
Jungkook nihayet Lisa ile sevgili olmuştu. Ama sanki bu mutlu hali çekilmezdi. Eskiden Lisa'ya açılamadığı için üzgündü ama bu kadar da gıcık değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Diary Of a Vampire' #Wattys2020
FanficUzun zaman önce Seul'un yarısına vampirler diğer yarısına ise kurtlar hakimdi. İnsanlar bu tür olağanüstü varlıkların olduğunu bilmiyorlar 1000'e yakın yıldır onlarla yaşıyorlardı. Jisoo içinde #2 💜 Başlangıç Tarihi: 01.08.2019 Bitiş Tarihi: 03.09...