JİSOO'dan*1 Hafta sonra*
Bugün Tarnsilvanya'ya geri dönücektik. Ve Alice de bizimle geliyordu.
Valizimi hazırlarken kapı tıklatılmıştı.
Tiz bir şekilde "gel" dedikten sonra içeriye Alice girdi._ Abla hazır mısın?
_ Evet yani bitti sayılır
Alice ile o konuyu hala konuşamamıştım.
Neden bana sinirli bakıyordu, ya da bunun nedeni neydi bilmiyordum.
Konuyu her açtığımda Alice sanki bu konu hakkında konuşmak istemiyor gibiydi. Yani benden sürekli kaçıyordu. Ve ben bunun nedenini çok merak ediyordum. Bu yüzden tekrardan sormaya karar verdim._ Alice?
_ Efendim?
_ Seninle bu konu hakkında konuşmak istedim ama sen sanki hep kaçıyorsun?
Dediklerim üzerine bana şaşkın gözlerle bakmaya başladı.
_ Hangi konudan bahsediyorsun ki?
_ Bana neden öyle sinirli bakıyordun?
Dinle. Cevap vermeden önce sana söylemem gereken bir şey var.Tam cesaretimi toplamıştım ki kapı aniden açıldı ve içeriye Tae girdi.
_ Jichu hazır mısın?
Tae başta Alice'yi fark etmemişti.
_ Evet. Tae'm. Çıkabiliriz
Daha sonra aşağıya indik. Annem ve babam bizi kapının orada bekliyordu.
_ Keşke biraz daha kalsaydınız Jisoo. Belki de sizi uzun bir süre göremicem
Annem bunu söylerken çok üzgün görünüyordu.
Ardından annemin yanına doğru ilerledim.
_ Yapma anne. Ayrıca merak etme
Sizi sık sık ziyarete geliriz. Olur mu?
Hem istersen Tae de gelir. Anlaşılan yeni gözde çocuğun o ;)Son söylediğim şey üzerine gülerek Taehyung'a göz kırpmıştım.
Annem şaka yaptığımı anlamış olacak ki bana sarılmıştı. Daha sonra da kulağıma eğilerek bir şeyler fısıldadı.
_ Tae çok iyi biri tatlım. Onu üzme olur mu?
Annemi başımı sallayarak onaylandıktan sonra yanağından öptüm.
Daha sonra Alice ile Tae de vedalaştıktan sonra arabaya bindik. Havaalanına doğru gidiyorduk.
Yakışık 15 dakika sonra havaalanına gelmiştik.
Uçağın kalkış saatine baktığımızda daha 10 dakika olduğunu gördük._ Abla?
_ Efendim Alice?
_ En son bana bir şey söylüyordun ama yarım kaldı. Ne diyecektin?
Söylemeli miydim? Bu konu hakkında dün gece Taehyung ile konuşmuştuk.
*FLASHBACK*
_ Tae Alice oraya gelince sizi öğrenebilir. Ne yapıcaz?
_ Ona herşeyi anlatmaya ne dersin Jichu'm?
_ Nasıl? Şimdi mi?
Yani demek istediğim herşeyi şimdi mi öğrenicek?_ Sürekli bu endişeyle yaşamak yerine ona gerçekleri anlatalım bence
_ Emin misin Tae?
_ Evet ama bu senin kararın. Sonuçta senin kardeşin. Ama eğer sonra daha kötü bir şekilde öğrenirse bu onun için büyük bir travma olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Diary Of a Vampire' #Wattys2020
FanficUzun zaman önce Seul'un yarısına vampirler diğer yarısına ise kurtlar hakimdi. İnsanlar bu tür olağanüstü varlıkların olduğunu bilmiyorlar 1000'e yakın yıldır onlarla yaşıyorlardı. Jisoo içinde #2 💜 Başlangıç Tarihi: 01.08.2019 Bitiş Tarihi: 03.09...