JİSOO'dan_ Neyden bahsediyorsun sen!? Artık saçmalamayı kes.
Bu dediğim şeyden sonra oradan koşarak uzaklaştım. Ama kolumdan tutulup yere firlatılmamla en son hatırladığım şey karanlıktı.
TAEHYUNG'dan
Jisoo hiç bir yerde yoktu. Onu bulamamıştık. Ailesi de çok endişelenmişti. Bu yüzden polise haber vermeye karar verdik.
Polise haber vermiştik. Ama polisi beklerken elimiz kolumuz bağlı oturamazdık. Jisoo'nun başı dertte olabilirdi. Umarım korktuğum şey olmamıştır.
JİSOO'dan
Uyandığımda başım çok ağrıyordu. Bir ağacın dibindeydim. Ne olduğunu hatırlamaya çalıştım. En son koşarak uzaklaşmıştım. Ama biri beni kolumdan çekerek yere fırlatmıştı.
Ben bunları düşünürken arkamdan biri elini omzuma koydu. Kim olduğuna bakmak için arkama döndüm.
_ Benden korkmana gerek yok. Merak etme sana zarar vermem
Söylediği şeyden sonra birazcık rahatlamıştım.
_ Neden buradasın?
Aslında bunu ben de bilmiyordum. En son Suho vampir ve cadı gibi varlıkların olduğunu söyleyip duruyordu. Ama ben elbette ki bir şey anlamamıştım.
_ Size saçma gelebilir ama bunu ben de tam olarak bilmiyorum.
Bu söylediğim şeyden sonra bana şaşırarak bakıyordu.
_ Pakala. Sana yardım edebilirim. Sanırım kayboldun.
_ Aslında beni piknik alanına götürürseniz çok iyi olur
Ben bunu söyledikten sonra bana endişeli ve şaşkın bir şekilde bakmaya başladı.
_ N'oldu neden öyle bakıyorsunuz?
_ Başın kanıyor da ondan
Başım mı kanıyor?
_ Başım mı kanıyor yani?
_Evet. Sanırım yolunu ararken düştün
Evet. En son düştüğümü hatırlıyordum. Ama daha sonrasını hatırlamıyorum. Ne olmuştu. Suho'dan nasıl kurtulmuştum ki?
Ben derin düşüncelere dalarken o konuşmaya başladı.
_ Pakala. Önce bir hastaneye gidelim. Ardından seni evine bırakırım. Olur mu?
Gerçekten düşünceli biriydi.
_ Çok iyi olur. Teşekkür ederim.
Ardından Yürümeye başladık.
_ Adın ne?
Bu sorduğu soru karşısında biraz afallamıştım.
Soruyu anladığımda cevap verdim._ Jisoo
_ Sanırım başın kaynadığı için sorduğum soruyu başta anlamadın
Ciddi bir şey olabilir_ Belki de. Hastaneye gidince anlarız zaten
Beni kafasını sallayarak onaylandıktan sonra yola devam ettik.
Bir süre sonra piknik alanına gelmiştik. Buraya geleceğime bu kadar sevineceğim aklıma gelmezdi.
Gerçekten dünden beri iğrenç şeyler yaşamıştım. Suho'ya n'olmuştu Ya da neden gitmeme izin vermemişti ki?
Bunları düşünürken birden irkilmiştim._ Artık merkezi bir yerdeyiz. Telefon sinyali çeker. Ailene haber vermelisin bence
Haklıydı. Hem ailem hem de arkadaşlarım beni merak etmiş olmalılardı. Bu yüzden telefonumu çantamdan çıkartarak ilk olarak Alice'yi daha sonra da Lisa'yı arayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Diary Of a Vampire' #Wattys2020
FanfictionUzun zaman önce Seul'un yarısına vampirler diğer yarısına ise kurtlar hakimdi. İnsanlar bu tür olağanüstü varlıkların olduğunu bilmiyorlar 1000'e yakın yıldır onlarla yaşıyorlardı. Jisoo içinde #2 💜 Başlangıç Tarihi: 01.08.2019 Bitiş Tarihi: 03.09...