JİSOO'dan
Babamın işleri son dönemde çok kötüleşti. Ve babam her ihtimale karşı hazırlıklı olmamızı söyledi. Eğer iflas edersek Seul'e taşınacaktık.
Derin düşüncelere dalmıştım ve sadece bu olanları düşünüyordum. Ardından dikkatimin dağılmasını sağlayan şey kapının tıklatılma sesiydi. Bunu duyduktan sonra tiz bir sesle "gir" dedim ve içeriye babam girdi._ Jisoo nasılsın?
_ İyiyim baba asıl sen nasılsın?
Şu sıralar gece gündüz şirket için çalışıyorsun_ Aslında ben de bunu konuşmak için geldim canım
_ Neyi?
_ Bak canım şirketin iflasına karşı hazırlıklı olmanızı söylemiştim. Hatırlıyorsun değil mi?
_ Evet
_ Şirketimiz iflas etti Jisoo
Babamın bu söylediği şey karşısında bir kaç dakika ona hareketsiz bir şekilde baktım. Bu söylediği şeyde ciddi miydi?
_ Jisoo iyi misin?
Ona cevap verememiştim. Kelimeler sanki boğazımda düğümlenmişti. Kelimeler ağzımdan bir türlü çıkmıyordu.
_ Jisoo?
Tekrar seslendiğinde konuşmaya çalıştım.
_ Ba-baba
_ Efendim?
_ Ne yani şirket iflas etti öyle mi?
Bunu söylerken ağladığımın farkında değildim.
_ Üzgünüm bunun olabileceğini söylemiştim. Ne yazık ki iflas ettik.
Babam bunu söyledikten sonra elinin tersiyle göz yaşlarımı sildi.
_ Üzgünüm canım. Hepsi benim suçum.
Babam kendini suçluyordu.
_ Hayır baba senin suçun değil. Sen elinden geleni yaptın. Lütfen kendini suçlama.
Bunu söyledikten sonra babam bana sıkıca sarıldı. Ve kulağıma biraz yakınlaşarak bir şeyler fısıldadı.
"Merak etme gelecek hayatımızda mutlu olmamız için elimden gelen herşeyi yapacağım. Söz veriyorum"
Bunu söyledikten sonra ona daha da sıkı sarıldım.
*ERTESİ GÜN*
JİSOO'dan
Bugün kararlaştırdığımız gibi yola çıkıcaktık. Seul'e bir kasabaya yerleşiyorduk. Gitmek istemiyordum. Ama başka seceneğim yoktu. Buna mecburduk.
Ardından odamın kapısı tıklatıldı. "gir"dedikten sonra odama annem geldi.
_ Jisoo hazır mısın?
_ Evet anne birazdan geliyorum.
Annem kafasını "tamam" anlamında salladıktan sonra aşağıya inmek için kapıya doğru ilerledi.
Ben de kalan bazı eşyaları toplamaya devam ettim.
Yaklaşık 15 dakika sonra kapım yine tıklatılmıştı. "gir"dediğimde bu sefer gelen kişinin ikiz kız kardeşim Alice olduğunu gördüm.
_ Hazır mısın abla?
Evet ikiz kız kardeşim demiştim ama ben ondan 2 dakika önce doğduğum için bana abla diyordu.
_ Evet hazırım Alice
_ Tamam o zaman inelim mi?
_ Tamam inelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Diary Of a Vampire' #Wattys2020
FanficUzun zaman önce Seul'un yarısına vampirler diğer yarısına ise kurtlar hakimdi. İnsanlar bu tür olağanüstü varlıkların olduğunu bilmiyorlar 1000'e yakın yıldır onlarla yaşıyorlardı. Jisoo içinde #2 💜 Başlangıç Tarihi: 01.08.2019 Bitiş Tarihi: 03.09...