TAEHYUNG'danEvin neredeyse her yerine bakmıştım ama Jisoo hiç bir yerde yoktu. Daha sonra onu aramaya karar verdim.
_ Efendim Tae?
_ Jisoo nerdesiniz siz?
_ Şey...Alice dışarıya çıkmamız için ısrar etti. Biz de kaleye çok yakın olan bir cafede oturuyoruz.
Nasıl yani? Dışarıya mı çıkmışlardı? Ama bu onlar için çok tehlikeliydi.
_ Jisoo nasıl dışarıya çıkarsınız!?
Burası Tarnsilvanya unuttun mu? Vampirler kokunuzu alıp size saldırabilir._ Ama bi-
_ Tamam Jisoo. Beni bekleyin sizi almaya geliyorum.
_ Tamam.
Telefonu kapattıktan sonra kalenin yakınlarındaki cafeye gitmeye başladım. Umarım bir şey olmadan onları bulurdum.
Yaklaşık 10 dakika sonra kalenin yakınlarındaki cefeye gelmiştim. Ama büyük bir kalabalık vardı. Burda n'olmuştu?Etrafındakilerin dediklerini dinleyince bir trafik kazası olduğunu anladım. Ben de kalabalığın arasına ilerlemeye başladım. Ama duyduğum şey ile kalbim parçalara ayrılmış gibi hissettim. Bu duyduğum ses Alice'nin sesiydi ve Jisoo'ya uyanması için bağırıyordu. Daha sonra onların yanına doğru ilerledim.
_ Taehyung ablama yardım et lütfen
Bunları söylerken bir yandan da ağlıyordu. Araba çarptıktan sonra çok kan kaybetmişti. Ve bu etraftaki vampirler için tahrik ediciydi. Jisoo'ya saldırmamaları için Jisoo'yu kucağıma aldım ve hızlı koşarak kaleye ilerledim.
Kaleye geldikten sonra kapıyı kırarcasına çalmaya başladım. Korkuyordum. Ya Jisoo ölseydi?
Ardından kapıyı Rosé açtı. Bizi böyle görünce çok şaşırmıştı.
_ Taehyung n'oldu Jisoo'ya!?
Cevap verecek gücüm yoktu bu yüzden hemen J-Hope'nin odasına koştum.
Kapıyı çalmadan içeriye dalmıştım. J-Hope başta şaşırsa da sonradan Jisoo'yu fark etmişti.
_ Tae? Jisoo'ya n'oldu!?
_ Hyung araba çarpmış. Lütfen onu kurtar!?
_ Ne arabası? Dışarıya mı çıkmışlar?
_ Evet!
_ Tamam. Sakin ol onu yatağa yatır. Bir yolunu bulucam. Merak etme onu kurtarıcaz
J-Hope'nin dedikleri üzerine biraz daha sakinleşmiştim.
_ Peki...Peki Alice nerde?
Sorduğu soru karşısında aklıma Alice'yi orada bıraktığım geldi. Onu orda bırakmıştım ve vampirlerin arasındaydı.
_ Hyung onu orda bıraktım
Onu hemen bulmalıyım!Ardından odadan çıktım ve koşarak yine cafenin yakınlarına gittim. Alice hiç bir yerde yoktu. Nereye gitmişti ki
Acaba eve mi gitti?Bunu öğrenmek için Jennie'yi aramaya karar verdim. 2. çalışta açmıştı.
_ Taehyung Jisoo'nun bu hali ne!?
_ Jennie sakin ol. Şu an başka önemli bir şey daha var. Alice eve geldi mi?
_ Hayır. Neden? Yoksa Alice de mi dışarıdaydı?
_ Evet ama şu an hiç bir yerde yok. Başına kötü bir şey gelmiş olabilir
_ Onu bul Taehyung!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Diary Of a Vampire' #Wattys2020
FanfictionUzun zaman önce Seul'un yarısına vampirler diğer yarısına ise kurtlar hakimdi. İnsanlar bu tür olağanüstü varlıkların olduğunu bilmiyorlar 1000'e yakın yıldır onlarla yaşıyorlardı. Jisoo içinde #2 💜 Başlangıç Tarihi: 01.08.2019 Bitiş Tarihi: 03.09...