💢19.BÖLÜM💢

1.9K 156 85
                                    


J-HOPE'den

Peki Jisoo nerdeydi? Onu bulmam gerekiyordu. Başına kötü bir şey gelmiş olabilirdi. Umarım Lisa ona zarar vermemiştir.

Jisoo'yu bulmak için dışarıya çıkmıştık.

_ Tae sen evin etrafını kontrol et. Ben de ormana bakıcam

_ Tamam hyung

Daha sonra Tae evin etrafını kontrol etmeye başladı. Ben de ormana doğru ilerlemeye başladım. Biraz daha ilerledikten sonra ulama sesleri duydum. Bu Lisa'nın sesi olabilirdi.
Sesin geldiği yere doğru yürümeye devam ettim. Biraz daha ilerledikten sonra karşımda bir kurdun Jisoo'ya saldırdığını fark ettim. Bu kurt Lisa mıydı?

Jisoo kurtulmak için çırpınıyordu. Onu kurtaramam gerekiyordu. Hemen bir şeyler yapmalıydım. Daha sonra aklıma kurtların kurtboğan bitkisini sevmediği geldi. Bu bitki tıpkı mine çiçeği gibiydi. Tek fark mine çiçeği vampirleri etkiler,kurtboğan ise kurtlara etki ederdi. İki bitkinin de etkisi aynıydı. Yani yakıp bayıltabilen etkileri vardı.
Hemen gidip kurtboğan bitkisi bulmalıydım. Keşke şu an çalışma odamda olsaydım kurtlar ile ilgili bilgiler veren kitabı inceleyebilirdim.

Ardından Rosé'nin de bir kurt
olduğunu hatırladım. Yani bu kitap onda da olmalıydı. Hemen eve geri dönüp salondaki kitaplığı incelemeye başladım. O kitabı bulmam gerekiyordu. Biraz daha bakındıktan sonra kahverengi kapaklı bir kitap buldum. Üzerinde kurt resmi vardı. Aradığım kitap buydu. Çünkü evimdeki kitabın üzerinde de kurt resmi vardı. Kitabı alarak kurtboğan bitkisi ile ilgili olan yeri bulmaya çalıştım. Bir kaç dakika sonra bulmuştum ve şöyle yazıyordu.

ACONİTUM NAPELLUS
Kurtboğan bitkisi uzun yıllar yaşayan bitkilerdir. Çiçekleri sarı morumsu ya da mavi renkte olabilir. Ayrıca uzun bitkilerdir. İçerdikleri alkoloitlerden dolayı çok zehirlidirler.
Kurtboğan bitkisi kurtlar için çok tehlikelidir. Kurtları yakıp bayiltabilme etkisine sahiptir. Eğer bir kurdu bayıltmak ya da yakmak istiyorsanız bu bitkiyi kullanabilirsiniz. Ama almanız gereken bir risk vardır. Bu risk ise şudur:

Son cümlesi koyu harflerle yazılmıştı.

Bu risk ise şudur: Üzerinde denediğiniz kurt ölebilir ya da sonsuz uykuya dalabilir.

Son okuduğum şey ile tüylerim diken diken olmuştu. Lisa yarı kurt sayılırdı ve bitkiyi onun üzerinde deneseydim bu riski almak zorunda kalırdım. Ama o sadece bir kurt değildi. Yani yarı vampir olduğu için belki kurtboğan bitkisi onun üzerinde bu tür etkiler bırakmazdı.
Denemem gerekiyordu. Yoksa Lisa Jisoo'yu istemeden de olsa öldürebilirdi.

Okuduğum sayfanın alt tarafına  baktığımda bir resim olduğunu gördüm.

Okuduğum sayfanın alt tarafına  baktığımda bir resim olduğunu gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ACONİTUM NAPELLUS

Resmin altında bitkinin latince ismi yazıyordu.

Bitkinin nasıl bir şey olduğunu karıştırmamak için kitabı da alarak dışarıya çıktım.
Bu bitki balta girmemiş ormanlarda bulunurdu. Rosé'nin evinin yakınlarındaki orman tam da böyle bir ormandı. Sanırım bitkiyi orada bulabilirdim. Acele etmem gerekiyordu. Bu yüzden ormanın derinliklerine doğru ilerlemeye başladım. Bitki derinliklerde olmalıydı. Ormanın en derin yerine geldiğimde gözüme mor bir çiçek takıldı. Bu kurtboğan bitkisi olabilirdi. Çiçeğe doğru ilerledim ve kitabı açıp iki bitkiyi de karşılaştırmaya başladım. Daha iyi bakınca kurtboğan bitkisi olmadığını fark ettim.
Hayal kırıklığına uğramıştım ama ne olursa olsun pes etmemeliydim. Bitkiyi bulmak için etrafa biraz daha baktım. En son uzun mor çiçekleri olan bir bitki gördüm. Kitapta uzun olduğu ve mor rengine sahip olabileceği yazıyordu. Kitabı elime alıp resimle karşılaştırdım. Bu sefer bulmuştum. Zehirli olduğu için elime yanıma aldığım eldiveni taktım ve bitkiyi kopardım. Bitkiyi aldıktan sonra Jisoo'nun olduğu tarafa doğru koşmaya başladım. Umarım geç kalmamışımdır.

'Diary Of a Vampire' #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin