💢5.BÖLÜM💢

3.1K 215 40
                                    


JİSOO'dan

Sabah uyandığımda bugün okulun olmadığını hatırladım. Nihayet biraz dinlenebilecektim. Ama saate baktığımda 7 olduğunu gördüm. Neden okul günleri kalkmakta zorlanırken tatil günleri erken uyanıyordum?

Tekrar uyumak için yastığımı düzelttim ve gözlerimi kapattım. Ama bir sorun vardı benim hiç uykum yoktu. Oysa ki okul günleri hep uyuyacak zaman arardım.

Uyuyamayacağımı anladığımda yüzümü yıkamak için banyoya ilerledim. Ardından bir şeyler giyip biraz yürüyüş yapmak için dışarıya çıkmaya karar verdim.

Dışarı çıktığımda boş sokaklarda geziniyordum. Canım sıkıldığı için kasabadaki sokakların neredeyse hepsine girmiştim. En son girdiğim sokakta bir çocuğun ağladığını gördüm. Yanına gidip gitmemekte tereddüt etmiştim. Ama daha sonra yanına gitmeye karar verdim.

_ İyi misin? Neden ağlıyorsun?

Cevap vermemişti. Sadece ağlıyordu. Yanına yaklaşmaya başladığımda birden durdum. Çünkü konuşmaya başlamıştı.

_ Ailemi kaybettim. Onları bulamıyorum.

Ne yani kayıp mı olmuştu?

_ Pekala İstersen seni polise götürebilirim. Böylelikle aileni bulabilirsin?

_ Gerçekten bunu yapar mısın?

_ Tabi ki. Sana yardım etmeyi çok isterim ama bir şartla ağlamıyacaksın anlaştık mı?

Gülerek cevap verdi.

_ Anlaştık.

Sonra birlikte karakola doğru ilerledik.

_ Bu arada adın ne?

_ Min Yun. Seninki ne?

_ Jisoo

_ İsmin çok güzelmiş.

_ Teşekkür ederim. Seninki de çok havalı.

Ardından ikimiz de birbirimize bakarak kahkahalara boğulmuştuk.

Bir kaç dakika sonra karakola gelmiştik.

Polise herşeyi anlattım.

_ Merak etmeyin ailesi onu bulmak için bize ulaşmıştı. Onları birazdan ararız.

_ Tamam. Teşekkür ederim.

Daha sonra vedalaşmak için Min Yun'a doğru ilerledim. Beni görünce üzgün yüzü aniden gülmeye başladı.

_ N'oldu Jisoo unnie ailemi bulmuşlar mı?

_ Evet. Aileni arayacaklar ve ailen seni birazdan almaya gelicek.

Ardından Min Yun bana sarıldı. Ben de ona sarıldım.

_ Teşekkür ederim Jisoo unnie.

_ Rica ederim. Ama bir dahakine ailenin yanından ayrılma tamam mı?

_ Tamam.

_ Söz vermen gerekiyor?

_ Söz veriyorum.

_ Pekala. Umarım sonra yine görüşebiliriz. Şimdi gitmeliyim.

_ Tamam Jisoo unnie.

Ardından karakoldan çıkmak için kapıya doğru ilerledim. Tam kapıyı açıp çıkıyordum ki iki polisin konuştuğu şey ilgimi çekmişti.

_ Her ay aynı sokakta cinayet oluyor. Sence de bu çok saçma değil mi?

_ Haklısın. Üstelik cinayetin kanıtları da bulunamıyor. Cinayeti işleyen kişi gerçekten çok profesyonel.

'Diary Of a Vampire' #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin