ALİCE'den_ Hayır abla beni bırakma! Hepsi senin iyiliğin içindi! N'olur beni affet!?
_ Alice? Alice?
Rüya görmüştüm. Ablam ise başımda bana sesleniyordu.
_ E-efendim Abla?
_ Kabus falan mı gördün? Neden seni bırakmamam için bağırıyordun? Ben seni hiç bir zaman bırakmam.
Ardından ablam bana sarılmıştı.
Belki de herşeye rağmen beni bırakmazdı. En azından herşeyi onun iyiliği için yapıyordum.
_ Daha iyi misin Alice?
_ E-evet. İyiyim ben. Merak etme
_ Emin misin?
_ Evet. Dediğim gibi iyiyim ben
_ Pekâlâ. O zaman hazırlan ve aşağıya in. Herkes kahvaltı etmek için seni bekliyor.
Ablamı başımı onaylar şekilde salladıktan sonra ablam odadan çıkmıştı.
Ardından aklıma dün Luhan ile konuştuklarım gelmişti.
*FLASHBACK*
_ Hadi ama Alice iyi düşün. Mantıklı düşününce haklı olanın ben olduğumu göreceksin. O vampirleri ortadan kaldırmalıyız. Eğer onlarla kalmaya devam ederseniz başınıza daha bir çok felaket gelecek
_ Ama onların bir suçu yok-
_ Kör falan mısın Alice!?
Nasıl "yok"? Onlar sizi buraya getirmeseydi ablan vampir olur muydu? Ya da sen. Vampirler seni kaçırıp sana saldırmazdı öyle değil mi?_ Ab-ablam benim yüzümden vampir oldu ama. Üstelik o Taehyung'u seviyor. Ona bu kötülüğü yapamam
_ Taehyung'u mı seviyor?
_ Evet. Ne sandın ki? Taehyung ile onun zorla sevgili olduğunu mu sandın? Onlar birbirlerini gerçekten çok seviyorlar. Onlara bunu nasıl yaparım!?
_ Alice saçmalamayı kes lütfen! Ben sizin iyiliğiniz için uğraşıyorum. Vampirleri ortadan kaldırdıktan sonra ablan ile Kore'ye dönüp mutlu bir şekilde yaşayabilirsiniz. Ama eğer onlarla kalmaya devam ederseniz daha bir çok kötü şey olucak. Burası Tarnsilvanya. Sen bir insansın ama. Ablan vampir olmuş olabilir ama sen daha insansın. Burda kalman çok tehlikeli. Bence iyi düşün.
_ Pe-peki. Ama bunun sonunda ablam ile mutlu olmak istiyorum. Mutlu olucaz değil mi?
_ Sana dedim. Mutlu olmanız için yapıyorum. O zaman kabul ediyor musun?
_ Sanırım haklısın ve ben....ben kabul ediyorum.
_ Pişman olmayacaksın. Herşey gayet iyi olucak. Kabul ettiğine göre sana planı anlatıyım.
Bundan 2 gün sonra dolunay gecesi var. Yani vampir arkadaşlarınızın arasından bir kişi kurt değil mi? Sanırım Rosé'ydi. O gece Rosé dışarıya çıkacağı sırada bir vampir Rosé'ye saldırıcak. Bilirsin vampirler ve kurtlar hiç bir zaman iyi anlaşamadılar. Ve düşmanlar. Ben de kurt kokusunun yayılmasını sağlayarak bir vampirin Rosé'ye saldırmasını sağlıyıcam. Böylelikle arkadaşların Rosé'nin yokluğunu fark edip ona yardım etmeye gidecekler.
Vampir avcısı olduğum için kalan vampir avcılarını toplayıp onları öldürücez. Biliyorum sana biraz canice gelmiş olabilir ama başka yolu yok._ Ama Rosé. O bir vampir olmadığı halde neden planımıza dahil oluyor?
Onun hiç bir suçu yok ki. Sence de bu haksızlık olmayacak mı?_ Başka yolu yok Alice. Buna mecburuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Diary Of a Vampire' #Wattys2020
أدب الهواةUzun zaman önce Seul'un yarısına vampirler diğer yarısına ise kurtlar hakimdi. İnsanlar bu tür olağanüstü varlıkların olduğunu bilmiyorlar 1000'e yakın yıldır onlarla yaşıyorlardı. Jisoo içinde #2 💜 Başlangıç Tarihi: 01.08.2019 Bitiş Tarihi: 03.09...