💢6.BÖLÜM💢

2.9K 221 28
                                    


JİSOO'dan

Sabah uyandığımda saate bakmak için telefonumu elime aldım. Saat 11'di ve ben ilk defa bu kadar fazla uyumuştum. Ama zaten bugün de okul yoktu.

Banyoya doğru ilerledim. Rutin işleri hallettikten sonra giyinmeye başladım. Bugün akşam 7'de partiye gidecektik. Pjamalarımı oraya götürüp orda giyecektim. Çünkü sokağa öyle çıkamazdım.

Aşağıya indiğimde adımlarımı mutfağa yönelttim. Kahvaltı fassı çoktan geçmişti ama yine de aç olduğum için bir şeyler atıştıracaktım.
Mutfağa girdiğimde yiyecek bir şeyler aradım. Bir süre sonra mısır gevreği buldum. Buzdolabından da biraz süt aldım ve masaya doğru ilerledim.
Mısır gevreğini seviyordum bu yüzden hızlıca yedim. Yedikten sonra salona geçtim. Annemin dizi izlediğini gördüm. Ama garip olan şey ağlıyor olmasıydı. Yanına doğru ilerledim.

_ Anne neden ağlıyorsun?

_ Adamın kıza yaptıklarına baksana Jisoo. Zavallı kız

Annemin başta ne dediğini anlamamıştım. Ama daha sonra diziden bahsettiğini fark ettim.

_ Anne bu sadece dizi. Neden ağlıyorsun ki?

Bana cevap vermemişti. Sadece diziyi izliyordu.
Ardından ben de Alice'ye bakmak için odasına çıkmaya karar verdim.
Bir kaç dakika sonra odasına gelmiştim.

_ Alice?

İçeriye girdiğimde Alice'nin uyuduğunu gördüm. Ama Alice bu saatlere kadar uyumazdı. Acaba hasta mıydı?

Yanına doğru ilerledim. Elimi alnına koyduğumda Alice resmen yanıyordu.
Ardından annemin yanına gittim.

_ Anne!?

_ Efendim canım n'oldu?

_ Alice'nin ateşi var

Ardından annem ile Alice'nin yanına gittik.
Annem elini Alice'nin alnına koyduğunda konuşmaya başladı.

_ Haklısın çok ateşi var.

_ Anne hastaneye gidelim

_ Ahh hayır Jisoo hastanelik bir durum yok. En azından şimdilik. Ben çorba yapmaya gidiyorum. Bu çorba ona çok iyi gelicek. Sen de o sıra kardeşinin yanında kal canım olur mu?

_ Tamam.

Ardından annem çorba yapmak için mutfağa gitti. Ben de Alice'nin yanındayım. Bir kaç dakika sonra telefonum çalmaya başladı. Kim olduğuna bakmadan telefonu açtım.

_ Alo?

_ Alo Jisoo?

Arayan Lisa'ydı.

_ Efendim Lisa?

_ Akşam geliyorsunuz değil mi?

_ Lisa, Alice hastalandı ve onu böyle bırakamam. Bu yüzden gelemicez.

_ Anladım. Peki Alice iyi mi yani nesi var?

_ Tam olarak bilmiyorum. Ama ateşi var.

_ Geçmiş olsun. Umarım iyileşir. Yardım edebileceğim bir şey olursa beni ara tamam mı?

_ Tamam Lisa teşekkür ederim.

_ Rica ederim. Görüşürüz.

_ Görüşürüz.

Telefonu kapattıktan sonra Alice'nin uyanmaya başladığını gördüm.

_ Alice iyi misin canım?

_ Evet. İyiyim abla

_ Ateşin var. Eğer ağrın falan olursa söyle tamam mı?

_ Tamam söylerim ama annem nerde abla?

'Diary Of a Vampire' #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin