Bar&

47.9K 1.4K 93
                                    

Multimedya: Afra kurşun

Bölüm şarkısı: Selena gomez wolves

İyi okumalar..

12.BÖLÜM: BAR

Gözlerimi kahve fincanına dikip, anlamsız bir medcezire girdim. Kafamın içinde hortumlar dönüyor, düşüncelerime felâket getiriyordu. Yeşil gözlerim şaşkındı. Kafam da hiç olmadığı kadar karışık.

"Neden daha önce söylemedin bana. Bunu bana söylemen gerekiyordu. Benden saklamanda ki amaç ne?"

Sesim sert, ve içinde soru kırtıntıları olan bir tını da çıkmıştı. Kafamdaki sorulara bir cevap istiyordum. Aksi taktirde beynimi alıp çöpe atacaktım. Gözleri üzüntü ve bilinmezlikle dolarken nefesimi tuttum.

"Sadece sonradan öğrendim. Söylemeye yeni fırsatım oldu üzgünüm."

Âdeta sesi kedi gibi çıkıyordu. Üzüldüğünü anlamak pek de zor değildi. Derin bir nefes alıp zoraki de olsa Afra ya gülümsedi. Afra' nın gözleri ansızın dolarken, kalbimin üzerine bir bıçak saplandı sanki. Daha fazla uzatıp hayatımda var olan bu tatlı sarı civcivi üzmek istemiyordum. O benim Okulda ki tek arkadaşımdı. Dudaklarımı ısırıp ona öpücük attım.

"Bir daha birşey olunca bana söyle."

Sevecen sesimin altında, zoraki bir ima vardı âdeta. Afra' nın gözleri güneş gibi parıl parıl parlarken kocaman gülümsedi ve oda benim gibi kocaman bir öpücük attı.

"Söz, söz sana herşeyi söyleyeceğim."

Memnuniyetle gülümseyip, orta şekerli kahvemden kocaman bir yudum aldım. kahvem biraz soğumuştu. Ama bunu dert etmedim ve kahvemi içmeye devam ettim.

"İşe gidecek misin?"

Sorduğu soru ile kahvem boğazımda kalmıştı. Kısa bir öksürük krizi geçiriyordum. Afra telaşla su içirdi bana. Acele ile eski model telefonumu alıp, Araf bey in numarasına tıkladım.

Kahretsin ki Araf bey' e işe gelmeyeceğimi söylemeyi unutmuştum. Salak kafam.

"Efendim."

Araf Bey' in kadife sesini kulaklarımda işittiğimde kalbim ani bir kriz geçirdi.

"Şey bugün biraz geç geleceğim."

Mahçup sesim beni korkutmuştu. Dudaklarımı utançla ısırıp tamam demesi için içimden defalarca dualar ediyordum. Afra bana gülümseyerek bakıyordu. Ama sanki bu gülümsemesi diğer gülümsemelerinden farklıydı. Buruk, bir o kadar da sevecen gülüş.

"Sebebini söyle. Geç gelme sebebini öğrenmek istiyorum."

Sert sesi içimde saklanan korku duygusunu gün yüzüne çıkarmıştı. Dudaklarımı daha da ısırarak kafamı sağa yatırdım.

"Şey.. Afra ile kahve içiyorduk. Söz bir saatte gelirim Araf bey."

Karşımda ki sarı kafa Afra beni pür dikkat izliyordu. Ne buluyordu telefonda konuşmamdan ki sani? Şapşal sarı kafa.

"Tamam."

Ve ardından telefonu suratıma kapattı. SURATIMA KAPATTI.

Biri şu adama öküz değil de bir insan olduğunu hatırlata bilir mi?  Lütfen.

Sinirle kaşlarımı olabildiğince çatıp, sinirle telefonu sırt çantama tıktım.

"Ne oldu?"  

Sinirle soluyup sarı kafaya baktım. Daha doğrusu civcive.

"Suratıma kapattı telefonu, Öküz!"

KURŞUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin