Bölüm-3

413 25 15
                                    

Alecten;
"Siz delirdiniz mi? Ben onu korumak için neredeyse canımı veriyordum ve siz onu bu hale mi getirdiniz?" Bunlar beni deli edecek ya! Gözlerimi bir açtım Magnus yerde yatıyor. Üstelik tüm uyarıma rağmen büyü kullanmış birde benim için başbüyücülüğü bırakmış.

Ya hadi büyücüler deli olurlar ama benim kardeşlerimde niye hiç akıl yok! Çıldırmak üzereyim. Delireceğim valla.

"Alec seni kurtarmak zorundaydık neredeyse ölecektin! Ve sen o büyücüyü değilde seni seçtiğimiz için bize kızıyor musun? O aptal niye bu kadar önemli?"

"Bana bak ona bir tane daha kötü laf edersen elimden bir kaza çıkacak! Hem suçlusun hemde hâlâ susmuyorsun."

"Jace, Alec! Yeter bu kadar kavga etmeyin artık! Hepimizin canı çok acıdı. Birbirinizi suçlayarak hiç bir yere varamazsınız. Oturun ve sakinleşin."

Ha ha tabi adam orda benim yüzümden ölsün ben sakin olayım. Caterina sonunda onun odasından çıktı. "O nasıl?" Dedim. Kafasını öne eğdi "Kötü. Çok kötü." Bir anda odasından bir cam kırılma sesi geldi. Oraya koştuk. Ama kırık camla yatağın üstündeki not dışında bir şey yoktu.

Hızlıca notu açtım "Selam Alec. Eğer onun yerini söyleseydin her şey daha kolay olurdu ama bak onu yinede buldum. Üzgünüm yakışıklı prens ama onu koruyamadın. Eğer onu geri istiyorsan bazı şartlarım olacak. O şartları zamanla öğreneceksin. O sırada sakin kalmanı öneririm.

Kâğıdı yere fırlattım ve duvara bir yumruk attım. "Şaka mı bu? Ya 3 gölge avcısı ve 1 büyücü yan odadayken nasıl onu kaçırmalarına izin verdik?"

Izzy bana sarıldı "Merak etme, onu bulup kurtarıcaz. Sakin ol Alec. Ayrıca bu not şahsi olarak sana yazılmış senin okuyacağını nereden bildi?"

"Ya bu kim resmen oyun oynuyor şerefsiz benimle. Bu nasıl bir cesaret? Ama yemin ederim onu bulup öldürücem." Jace elini omzuma koydu "Alec sakin ol artık sadece bir büyücü bozuntusu ya niye bu kadar taktın? Üstelik daha tanışalı 2 gün oldu. Kafayı mı yedin sen?"

"Ona bir şey olmasına izin vermeyeceğime dair söz vermiştim! Nasıl bu kadar dikkatsizlik yaptım? Ve kafayı yemedim ama az sonra gerçekleşecek. Ona bir daha büyücü bozuntusu deme bu arada."

"Dersem nolacak? O büyücü bozuntusu yüzünden kardeşine, parabataine napacaksın?" Bu çocuk beni deli etmeye çalışıyorsa kesinlikle başarıyor. "Yeter kesin kavgayı kavga etmek yerine Magnus'u bulmamız gerekiyor." Dedi Izzy.

Dayanamadım ve yumruk attım ama ona değil kendime. Çünkü buradaki en büyük suçlu benim. Evet onada çok sinirliyim onu öyle aşağılamaya hakkı yok ama bunu bende yapıyorum sonuçta.

Tam 2. Yumruğu indirecekken bunu yapamadım sonra bir anda hiç bir yerimi kıpırdatamadığımı fark ettim. Catarina bir anda bağırdı. "İkinizde rahat durun artık! Bir süre böyle kılınızı bile kıpırdatamayacaksınız. Bende yer bulma büyücü yapacağım."

Izzy Catarina'ya sarıldı "Ah harikasın sonunda biraz huzur." Dedi. İkiside güldüler. Sonra Catarina Magnus'un tişörtlerinden birini aldı ve bir şeyler söylemeye başladı. Elinden çıkan yeşil dumanlar arttıkça yüzü daha gergin bir hale geldi.

"Ah! Büyüm işlemiyor. Bu işte bir büyücünün parmağı var. Bu yer saklama büyüsü. Maalesef kolayca aşabileceğim bir büyü değil ama Magnusla ortak arkadaşlarımız var eminim bana yardım ederler."

MY FİRST LOVE (MALEC) [Ara Verildi]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin